Comarch wdroży nowe rozwiązanie mobilne Comarch ECOD Agent 2.0 w firmie Diageo Polska


Comarch wdroży nowe rozwiązanie mobilne Comarch ECOD Agent 2.0 w firmie Diageo Polska
2010-07-28
Comarch SA i Diageo Polska Sp. z o.o. podpisały umowę na wdrożenie i obsługę nowej wersji systemu mobilnego Comarch ECOD Agent 2.0 do wsparcia przedstawicieli handlowych.

Wdrożenie systemu obejmie wszystkie kanały sprzedaży firmy Diageo Polska, czyli kanał tradycyjny, nowoczesny i HoReCa.

Wybór rozwiązania Comarch poprzedzony był etapem wdrożenia pilotażowego, na podstawie którego mogliśmy określić nasze finalne wymagania w stosunku do systemu oraz ocenić sam produkt oferowany przez firmę Comarch. Finalne rozwiązanie wybrane do naszej firmy pozwoli na kompleksową obsługę kanałów sprzedaży a sam system będzie wspierać pracę przedstawicieli handlowych zgodnie ze standardami pracy obowiązującymi we wszystkich spółkach z grupy Diageo  – mówi Rafał Stępień, Sales and Category Development Manager w firmie Diageo Polska.

System Comarch ECOD Agent 2.0 powstał na bazie naszych wieloletnich doświadczeń na rynku systemów do wsparcia sprzedaży. To nowa generacja rozwiązania mobilnego, system jest jeszcze bogatszy funkcjonalnie, oferuje rozbudowane raportowanie i jest w pełni zintegrowany z innymi rozwiązaniami, takimi jak Comarch ECOD Dystrybucja i Comarch ECOD Business Portal, które służą do integracji i komunikacji z siecią hurtowni i dystrybutorów. System ECOD Agent 2.0 został również dostosowany do pracy z nowymi urządzeniami HTC HD2 wyposażonymi w pojemnościowy ekran dotykowy, który wspiera posługiwanie się gestami w obsłudze urządzenia i aplikacji – mówi Jakub Frankiewicz, Senior Product Manager w firmie Comarch.

Nadesłał:

pawel.kozyra@comarch.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl