Comm Start na rzecz The Scotch Malt Whisky Society
‘The Scotch Malt Whisky Society’ wybrało agencję public relations, która realizować będzie strategię promocji i komunikacji stowarzyszenia na rynku polskim.
Agencja Comm Start rozpoczęła współpracę z ‘The Scotch Malt Whisky Society' - stowarzyszeniem, które butelkuje i dystrybuuje wśród swoich członków najlepsze, a jednocześnie najrzadsze jednosłodowe whisky pochodzące z pojedynczych beczek (single malt, single cask whisky) oferując fantastyczną przygodę degustacyjną prawdziwym koneserom tego trunku.
Od początku maja 2011 r. Comm Start odpowiada za całokształt działań public relations, obejmujących relacje z mediami włącznie z obecnością w social media. Wspiera także The Scotch Malt Whisky Society w działaniach brandingowych, marketingu internetowym oraz promocji bezpośredniej adresowanej do klientów na rynku polskim. Umowa została podpisana na czas nieokreślony.
"Comm Start działa niezwykle profesjonalnie wspierając nas w promocji i komunikacji zewnętrznej" mówi Stephen Swinney, dyrektor i założyciel Stowarzyszenia w Polsce. "Ich znajomość polskich realiów oraz mediów pomaga nam wybrać odpowiednie kanały i narzędzia komunikacji z klientami na tutejszym rynku", dodaje. Za realizację projektu odpowiada Ewa Nowak.
The Scotch Malt Whisky Society w Polsce
The Scotch Malt Whisky Society to założony w 1983 wyjątkowy, intrygujący i ekskluzywny klub miłośników jednosłodowej whisky, szczycący się pokaźną liczbą członków (ponad 26 000 członków w 15 krajach, w tym w Polsce), oferujący szeroką ofertę bardzo rzadkiej niefiltrowanej i nierozcieńczanej single cask single malt whisky. Stowarzyszenie butelkuje i dystrybuuje jedne z najlepszych i najrzadszych whisky na świecie. Wszystkie specjalnie wyselekcjonowane single malt, single cask whisky czyli jednosłodowe whisky z pojedynczej beczki powstają w ponad 120 destylarniach. Każda butelka jest unikalna, a produkcja jedynie ograniczonej ilości czyni ją wyjątkową i niepospolitą. Wszystkie trunki Stowarzyszenia pochodzą z pojedynczych beczek, co stanowi o ich niepowtarzalnym smaku i aromacie a także bogactwie doznań smakowych. Członkostwo w Stowarzyszeniu daje możliwość spragnionym wrażeń miłośnikom whisky skosztowania rzadkich okazów, które raz wypite, już nigdy nie będą dostępne w tym samym kształcie (beczki raz opróżnione nigdy nie zostaną powtórzone). The Scotch Malt Whisky Society w Polsce jest częścią międzynarodowej grupy miłośników whisky założonej w Szkocji. Więcej informacji na www.smws.pl oraz na Facebooku.
Comm Start
Agencja działa na rynku od stycznia 2005 roku. Dla klientów opracowuje i realizuje strategiczne, zintegrowane kampanie public relations w pełni odpowiadające celom biznesowym firmy czy instytucji. Specjalizuje się w usługach dla sektora finansowego, IT, medycznego i przemysłowego. Jest stowarzyszona z międzynarodową agencją działającą w wielu krajach regionu EMEA. Zakres usług obejmuje: media relations włącznie z dzaiłąniami w social media w ramach komunikacji korporacyjnej, marketingowej, finansowej, marketing internetowy, edukacyjne kampanie społeczne i zarządzanie kryzysowe. Więcej informacji: www.commstart.pl oraz Facebook.