Comtegra rozwija swoją działalność z Microsoft Dynamics CRM
System CRM wspiera Comtegrę w obszarach związanych ze sprzedażą i serwisem, a dzięki opracowaniu dodatkowych modułów firma zyskała także funkcjonalności w zakresie zarządzania projektami i przetargami publicznymi.
Comtegra, integrator systemów informatycznych, oferujący rozwiązania z zakresu konsolidacji i wirtualizacji desktopów, serwerów oraz pamięci masowych, wdrożył rozwiązanie Microsoft Dynamics CRM 2013.
Comtegra dostarcza rozwiązania zapewniające ciągłość i automatyzację pracy, bezpieczeństwo systemów IT, w tym odtwarzanie danych po katastrofie (Disaster Recovery), a także model zarządzania środowiskiem IT - Cloud Computing. Doświadczenie firmy, potwierdzone najwyższymi statusami partnerskimi przyznawanymi przez jej dostawców, doceniło szereg instytucji z sektora administracji publicznej i Enterprise.
- Dynamiczny rozwój Comtegry i potrzeba automatyzacji procesów wewnętrznych spowodowały, że podjęliśmy decyzję o wdrożeniu systemu klasy CRM. Dokonując wyboru kierowaliśmy się możliwością łatwej rozbudowy rozwiązania w ten sposób, aby jego funkcjonalność elastycznie nadążała za naszymi szybko zmieniającymi się potrzebami. Dodatkowo bardzo ważnym kryterium wyboru była możliwość pełnej integracji aplikacji z pakietem Microsoft Office i innymi narzędziami Microsoft, z których na co dzień korzystamy. Wybraliśmy Microsoft Dynamics CRM, ponieważ system ten najlepiej odpowiadał na nasze wymagania" - mówi Piotr Jelski, Prezes Zarządu, Comtegra Sp. z o.o.
Wdrożenie rozwiązania powierzono firmie Intersys, która jest certyfikowanym partnerem Microsoft. System CRM wspiera Comtegrę w obszarach związanych ze sprzedażą i serwisem, a dzięki opracowaniu dodatkowych modułów firma zyskała także funkcjonalności w zakresie zarządzania projektami i przetargami publicznymi.
- Dzięki Microsoft Dynamics CRM usystematyzowaliśmy i ustandaryzowaliśmy obszar sprzedaży, serwisu i obsługi klienta oraz, co było dla nas ważne, zyskaliśmy skuteczne narzędzie do obsługi zamówień publicznych. Dodatkowo wprowadzone moduły raportów oferują możliwość łatwego prognozowania i monitorowania wyników firmy, co z punktu widzenia kierownictwa ma fundamentalne znaczenie" - dodaje Piotr Jelski, Prezes Zarządu, Comtegra Sp. z o.o.
***
Informacje o firmie:
Microsoft jest liderem branży nowych technologii - dostawcą produktów i usług dla konsumentów oraz klientów instytucjonalnych i komercyjnych. Wśród sztandarowych produktów oferowanych przez Microsoft jest system operacyjny Windows. Jego najnowsza wersja - Windows 8 to pierwszy w pełni dotykowy system operacyjny Windows, który działa na klasycznych komputerach, ale także urządzeniach z ekranami dotykowymi, w tym również na tabletach. Wraz z premierą Windows 8 Microsoft wprowadził na rynek również pierwszy komputer sygnowany własnym logo - Microsoft Surface. System operacyjny Windows dostępny jest również w wersjach na platformę mobilną - Windows Phone oraz platformę serwerową - Windows Server. Kluczową pozycję w portfolio Microsoftu zajmuje również Microsoft Office, powszechnie używany zestaw aplikacji wspierających komunikację i produktywność. Ponadto w ofercie spółki znajdują się również rozwiązania wspierające zarządzanie z rodziny Microsoft Dynamics.
Microsoft jest również liderem w zakresie rozwiązań dostarczanych w formie usług w modelu cloud computing, i jako jedyny dostawca posiada w pełni kompleksową ofertę zarówno aplikacji, infrastruktury, jak i platformy programistycznej w formie usług w chmurze obliczeniowej. Rozwiązania chmurowe oferowane przez Microsoft mogą być dostarczane klientom w modelu chmury publicznej, jak np. usługa Office 365 czy Windows Azure, ale również w modelach chmury prywatnej oraz hybrydowej, która jest połączeniem obu poprzednich modeli dostosowanym do potrzeb klienta.
Microsoft Corporation powstał w 1975 roku w USA, a polski oddział firmy istnieje od 1992 r. W swoich filiach na całym świecie Microsoft zatrudnia blisko 90 tys. specjalistów z różnych dziedzin, w tym ponad 300 osób w Polsce.
Zapraszamy do odwiedzenia polskiej strony firmy Microsoft pod adresem: http://www.microsoft.com/poland lub kontaktu z Centrum Obsługi Klienta Microsoft pod numerem 0 801 802 000 (opłata według stawek Twojego operatora).
Dodatkowych informacji udzielą:
Agnieszka Dziedzic
Microsoft Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 195 A
02-222 Warszawa
tel. 22 594 10 00
fax 22 594 10 02
e-mail: adziedzi@microsoft.com
Joanna Frąckowiak
Microsoft Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 195 A
02-222 Warszawa
tel. 22 594 10 00
fax 22 594 10 02
e-mail: joannafr@microsoft.com
Anna Klimczuk
Microsoft Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 195 A
02-222 Warszawa
tel. 22 594 10 00
fax 22 594 10 02
e-mail: v-anszte@microsoft.com
Marek Zaleski
Microsoft Sp. z o.o.
tel. 22 594 15 43
fax 22 594 10 02
kom. +48 505 191 543
e-mail: b-mazale@microsoft.com
Patrycja Buks
Microsoft Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 195 A
02-222 Warszawa
tel. 22 594 10 00
fax 22 594 10 02
e-mail: a-pabuks@microsoft.com
Nadesłał:
EW
|