Contact Center Armatis LC otwiera nową siedzibę na terenie Portugalii


Contact Center Armatis LC otwiera nową siedzibę na terenie Portugalii
2017-05-09
Warszawa, 9 maja 2015, Grupa Armatis LC – obecny również w Polsce jeden z francuskich liderów w zakresie zarządzania relacjami z klientami, konsekwentnie realizuje swoją strategię międzynarodowego rozwoju poprzez akwizycję. Właśnie powstaje kolejna lokalizacja contact center w Portugalii. Pierwszą lokalizację utworzono tam w 2012 roku w Porto. Inwestycja okazała się dużym sukcesem.  Pod koniec ubiegłego roku dokonano kolejnej akwizycji - call center CONTACT, mające swoją siedzibę w między innymi w Guimaraes na północy Portugalii. Przy wyborze lokalizacji kierowano się potencjałem zatrudnienia, jakie oferuje miasto oraz odległością od Porto i międzynarodowego lotniska.

“Decyzja o rozwoju firmy na terenie Portugalii była dla nas naturalna. Udało nam się stworzyć fantastyczny zespół  związanych z firmą i wysoko wykwalifikowanych pracowników. Następnym krokiem było rozbudowanie zespołu i stworzenie nowej lokalizacji, ponieważ nasi  Klienci bardzo sobie cenią obsługę francuskojęzyczną przez Portugalię” - mówi Denis Akriche Dyrektor Generalny Armatis LC.

Nowa siedziba ma 2700 m2. Właśnie zostaje poddana totalnej renowacji, by stworzyć idealne miejsce dla pracy i budowania relacji z klientem. Docelowo znajdzie tu zatrudnienie 400 pracowników, którzy będą obsługiwać głównie francuskojęzyczne projekty.

 

 

ARMATIS-LC

Armatis LC jest jednym z największych dostawców usług zarządzania relacjami z klientami. W 2015 roku włączył w swoje struktury LaSer Polska (filię LaSer Contact), a w 2016 roku jednego z liderów polskiego rynku call center - Grupę DataContact. Posiada 2 lokalizacje  w Warszawie, w Krakowie, w Stalowej Woli i Bielsku-Białej. Ogółem posiada 22 lokalizacje we Francji, Portugalii oraz  w Polsce, zatrudnia ponad 10.000 pracowników. 

Nadesłał:

Katarzyna Swatowska

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl