Contact Center rozszerzyło ofertę o usługę studia nagrań
Contact Center - największa firma outsourcingowa w branży telemarketingowej - wprowadziła do oferty usługę studia nagrań, umożliwiającą firmom nagrywanie zapowiedzi słownych, komunikatów informacyjnych i reklam, audiobooków oraz organizację sesji nagraniowych.
Usługi studia nagrań Contact Center kierowane są do wszystkich przedsiębiorstw i instytucji, które potrzebują profesjonalnej sesji nagraniowej. Firmy mają do dyspozycji bank głosów i efektów dźwiękowych, mastering nagrań i postprodukcję dźwięku,
a także doradztwo redakcyjne, realizacyjne i techniczne.
Zespół lektorów i realizatorów studia posiada kilkunastoletnie doświadczenie w pracy z głosem i dźwiękiem. Studio może realizować ponad 500 godzin nagrań i kilkanaście tysięcy komunikatów miesięcznie.
*****
Contact Center to największy usługodawca w zakresie outsourcingu call/contact center w Polsce. Istnieje od 1999 roku, posiada 1900 stanowisk w siedmiu lokalizacjach: Warszawie, Poznaniu, Gdańsku, Katowicach, Ciechanowie, Tczewie i Rawie Mazowieckiej. Specjalizuje się
w takich obszarach outsourcingu jak rozwiązania z zakresu telesprzedaży i telemarketingu, obsługi klienta, udostępniania baz danych, badań marketingowych, a także usługi doradztwa biznesowego, studia nagrań i wirtualne contact center. Firma jest członkiem Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego. Do grona klientów Contact Center należą duże i średnie przedsiębiorstwa z branży telekomunikacyjnej i IT, finansowej, paliwowej, transportowej, FMCG, handlu, mediów i rozrywki.
Więcej informacji: www.contactcenter.pl
Dodatkowych informacji udzielają:
Małgorzata Małecka, Kierownik Studia Nagrań, Contact Center, tel.: (61)869 85 02, kom: +48 507 117 159, e-mail: studio.nagran@contactcenter.pl
Magdalena Walanus, Specjalista ds. Komunikacji i PR, Contact Center, tel. (22) 574 05 52, kom: +48 510 144 733, e-mail: magdalena.walanus@contactcenter.pl
Nadesłał:
magdalena.walanus@contactcenter.pl
|