Contact Center – wiele narzędzi w jednym miejscu


2013-12-20
Wielu menedżerów poświęca dużo czasu i energii na monitorowanie pracowników w zakresie ilości wykonywanych połączeń oraz przygotowaniu efektywnych strategii telemarketingowych.

Systemy call contact center dostępne obecnie na rynku, posiadają szereg przydatnych funkcjonalności, które w znaczny sposób mogą jednak ułatwić ich codzienną pracę.

Narzędzia telekomunikacyjne

Nowoczesne rozwiązania do obsługi klienta, dzięki narzędziom automatyzującym wybieranie numeru czy pozwalającym na ustalanie tempa otwierania kolejnych kontaktów, pozwalają na osiąganie większej skuteczności podejmowanych działań. Rozwiązania call/contact center posiadają także narzędzia do zwielokrotnienia (tryb predictive) liczby wykonywanych jednocześnie połączeń. Dzięki temu sprzedawcy oszczędzają czas związany z zajętością linii czy błędnym numerem. Dodatkowo możliwe jest ustalenie optymalnej strategii dzwonienia w zakresie ilości prób kontaktu, pory oddzwaniania oraz ponownego kontaktu, jak i automatycznego zamykania kontaktów nierokujących na sukces sprzedażowy. 

Narzędzia analizy 

Dla uzyskania wysokich wyników sprzedażowych konieczna jest praca nie tylko nad ilością i zorganizowaną strategią działań telefonicznych, ale również nad jakością komunikacji. Przez jakość rozumiemy dobór sprzedawcy właściwego dla danego klienta, spełniającego określone umiejętności, a także wyposażonego w wiedzę dotyczącą klienta i produktu. W pracy nad jakością istotną kwestią jest również wyciąganie wniosków z działań historycznych i ich ewentualna poprawa. Systemy call/ contact center są obecnie w stanie dokonać takiej analizy automatycznie – bez zaangażowania telemarketera. 

Zbieranie informacji

Funkcjonalności systemu call/contact center pozwalają na zbieranie informacji o każdym elemencie działania sprzedażowego – począwszy od ilości telefonów i dodzwanialności, przez informacje o czasie pracy i przerwach sprzedawców, danych z zamówień i formularzy, kończąc na danych ze skryptu i przebiegu rozmów. Dodatkowo dane te dostępne są dla dowolnych przedziałów czasowych, co pozwala na analizowanie wyników w odniesieniu do szerszego horyzontu czasowego. Wszystkie informacje mogą być dowolnie zestawiane, prezentując czytelny stan procesu.

Nadesłał:

iczerska

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl