Contact Center zatrudni ponad 200 osób


Contact Center zatrudni ponad 200 osób
2010-08-26
Contact Center podpisało umowę o świadczeniu usług call trading dla sieci Orange. Na potrzeby wdrożenia nowego projektu firma zwiększa zatrudnienie z 300 do ponad 500 osób.

Więcej projektów - więcej ludzi. Na zlecenie jednego z największych operatorów telefonii komórkowej - Orange, Contact Center odpowiedzialne jest za sprzedaż i dystrybucję produktów wśród klientów indywidualnych i biznesowych, realizację płatności (kredytowanie produktów), logistykę, a także obsługę posprzedażową.




Naturalną konsekwencją rozwoju firmy jest zwiększenie zatrudnienia. Doszliśmy do momentu, w którym obecna liczba pracowników jest niewystarczająca do obsłużenia wszystkich projektów, stąd wzrost zatrudnienia - mówi Jarosław Stępkowski, dyrektor działu handlowego firmy Contact Center.

Profesjonalne przygotowanie. Do obowiązków zatrudnionych konsultantów należeć będzie realizacja akcji telemarketingowych w grupie docelowej. Nowozatrudnieni przejdą cykl szkoleń przygotowujących ich do pracy z zakresu obsługi klienta, sprzedaży, znajomości produktów, a także zarządzania czasem czy komunikacji interpersonalnej. W ciągu dnia jesteśmy w stanie dotrzeć nawet do 100 000 klientów, podstawą są więc odpowiednio przeszkoleni ludzie, którzy profesjonalnie obsłużą projekt - dodaje Paulina Kaja, kierownik działu HR Contact Center.

Firma z potencjałem. Firma współpracuje z  największymi przedstawicielami branży telekomunikacyjnej i komputerowej, a miesięcznie ma możliwość wysłania blisko 200 000 paczek z zamówieniami. Pozycję lidera na branżowym rynku zawdzięcza własnej logistyce oraz autorskim rozwiązaniom sprzedażowym/handlowym. W najbliższym czasie spółka planuje dalsze inwestycje związane ze wzrostem miejsc pracy, a także ekspansję na rynki zagraniczne.

Nadesłał:

MB

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl