Continental wystartował z projektem Zimoaktywni
Zaskocz zimę zanim ona zaskoczy Ciebie! – to wyzwanie rzucone przez Continental w nowym projekcie komunikacyjnym Zimoaktywni. Na www.zimoaktywni.pl znany rysownik Henryk Sawka zachęca do wymiany opon na zimowe. Ponadto na stronie znajdują się materiały filmowe z poradami ekspertów i kierowców, a także konkurs dla Zimoaktywnych! Akcję wspiera ogólnopolska kampania reklamowa w prasie, Internecie i radio.
Kampania jest skierowana do zapobiegliwych kierowców, którzy wolą przygotować samochód do jazdy po śniegu czy lodzie, niż dać zaskoczyć się zimie. Głównym założeniem kampanii jest podniesienie bezpieczeństwa, poprzez wzrost świadomości i wiedzy kierowców. Na stronie internetowej akcji, kierowcy mogą przekonać się jaki wpływ ma rodzaj ogumienia na długość drogi hamowania na śliskiej nawierzchni, a także sprawdzić, jaki typ kierowcy reprezentują. Specjalnie dla Zimoaktywnych przygotowano konkurs - aby wygrać komplet opon zimowych Continental wystarczy pokazać, za pomocą zdjęcia, filmu czy tekstu, że zima może zaskoczyć tylko drogowców. W projekt zaangażował się ceniony rysownik Henryk Sawka, który z przymrużeniem oka komentuje sposoby przygotowania polskich kierowców do zimy.
„Przez projekt Zimoaktywni.pl chcieliśmy w rzeczowy, czytelny i interesujący sposób wyjaśnić kluczowe kwestie związane z bezpieczeństwem jazdy po zimowych drogach. Mamy nadzieję, że wśród polskich kierowców jest wielu Zimoaktywnych, którzy zaangażują się w tej wyjątkowy projekt" - powiedziała Ewa Ostapczuk-Wasilewska, Media & Communication Manager, Continental Opony Polska.
Projekt wspiera ogólnopolska kampania reklamowa prowadzona w kluczowych magazynach motoryzacyjnych i biznesowych, takich jak: Auto Świat, Tygodnik Przeglądu Sportowego, TopGear, Newsweek i Forbes, oraz w Internecie, w serwisach informacyjnych Onet.pl oraz na stronach AutoŚwiat.pl, TopGear.com.pl i Newsweek.pl. Akcji towarzyszy reklama i działania redakcyjne na antenie rozgłośni radiowej Radio ZET. Kampania potrwa do końca tego roku.
Projekt Zimoaktywni powstał w Media Impact Polska i jest realizowany w oparciu o media Ringier Axel Springer Polska, Grupy Onet.pl i EUROZET. Działania public relations realizuje ConTrust Communication.
* * *
Continental AG
Z osiągniętymi w 2013 roku obrotami w wysokości 33,3 miliardów euro, Continental jest jednym z wiodących dostawców motoryzacyjnych na świecie, rozwijając inteligentne technologie dla transportu osób i ich dóbr. Jako wiarygodny partner i międzynarodowy producent opon, oferuje trwałe, bezpieczne oraz komfortowe rozwiązania, dostosowane do indywidualnych potrzeb. Koncern działa w ramach pięciu działów: Podwozi i Bezpieczeństwa, Układów Napędowych, Wnętrz Pojazdów, Opon oraz ContiTech. Continental zatrudnia obecnie około 189 000 pracowników w 49 krajach.
www.continental-corporation.com
Dział Opon
Jako jeden z wiodących producentów opon na świecie, zatrudniający ponad 42 000 pracowników. Obecnie Dział Opon posiada na całym świecie 22 zakłady zajmujące się produkcją i rozwojem. Szeroka oferta produktów Działu oraz stałe inwestycje w badania i rozwój w znaczący sposób przyczyniają się do osiągnięcia efektywnej pod względem kosztowym i wydajnej ekologicznie mobilności.
Opony do pojazdów ciężarowych
Dział Opony do Pojazdów Ciężarowych jest jednym z największych producentów opon do samochodów ciężarowych, autobusów i pojazdów przemysłowych na świecie.
www.continental-truck-tires.pl
Sponsoring
Dział Opon jest oficjalnym sponsorem Pucharu Niemiec w Piłce Nożnej, Major League Soccer w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie, Pucharu Azji w Piłce Nożnej 2015 w Australii oraz Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej UEFA EURO 2016TM we Francji.
www.ContiSoccerWorld.com.