ConTrust rozpoczął współpracę z Sodexo Pass Polska
Od 1 maja 2010 roku do klientów agencji ConTrust dołączyła firma Sodexo Pass Polska, wyspecjalizowany doradca, oferujący profesjonalne rozwiązania w zakresie systemów motywowania i nagradzania pracowników, a także tworzenia kompleksowych narzędzi motywacji partnerów biznesowych i klientów.
Zadaniem agencji ConTrust jest kompleksowa obsługa public relations, obejmująca zarówno strategiczne doradztwo komunikacyjne dla Sodexo Pass, jak i rozwijanie relacji z mediami oraz realizację wydarzeń specjalnych dla sztandarowych produktów firmy.
Wśród kluczowych produktów, na których agencja skupi swoje działania, znajdują się kupony i karty przedpłacone, platforma do programów lojalnościowych Performance Suite oraz zestawy prezentowe Vivabox. Działania media relations dla zestawów Vivabox zostaną skierowane przede wszystkim do mediów kobiecych, lifestylowych i męskich. Współpraca w zakresie systemów motywacyjnych obejmie media marketingowe, biznesowe, opiniotwórcze oraz wydawnictwa związane z tematem motywacji pracowników i rozwijania relacji z klientami z segmentu B2B.
Agencja zajmie się również doradztwem w zakresie komunikacji wewnętrznej Sodexo Pass, oraz wsparciem pozostałych aktywności marketingowych realizowanych przez Klienta. Działania public relations dla firmy Sodexo Pass będę prowadzone jednocześnie przez dwa zespoły kierowane przez Dominikę Socha i Martę Rakoczy.
Agencja ConTrust została wyłoniona na podstawie wieloetapowego przetargu, a umowa o współpracy została podpisana na czas nieokreślony.
Sodexo Pass działa na polskim rynku od maja 1998 roku. Spółka należy do międzynarodowej Grupy Sodexo, która od ponad 40 lat specjalizuje się w świadczeniu usług podnoszących jakość codziennego życia. W ciągu 12 lat działalności w Polsce Sodexo Pass zbudowała i ugruntowała pozycję wyspecjalizowanego doradcy w zakresie budowania systemów motywacyjnych dla pracowników oraz partnerów biznesowych. Sodexo Pass oferuje profesjonalne rozwiązania usprawniające system wynagradzania pracowników oraz podnoszące skuteczność akcji promocyjnych, programów lojalnościowych i innych działań wspierających sprzedaż. Z oferty firmy skorzystało już ponad 40 000 firm. Każdego roku z rozwiązań Sodexo korzysta 3 mln polskich użytkowników.
ConTrust specjalizuje się w strategicznym doradztwie, kompleksowym projektowaniu oraz wdrażaniu zintegrowanych programów komunikacyjnych. Agencja swoim Klientom oferuje strategie działań wykorzystując narzędzia szeroko pojętego marketingu i public relations. Aktualnie zespół specjalistów PR i konsultantów branżowych realizuje projekty dla firm z branż: motoryzacyjnej, transportowej, logistycznej, wyposażenia wnętrz i FMCG.
Nadesłał:
Dominika Socha
|