Coraz głośniej o Navigatorze


Coraz głośniej o Navigatorze
2008-03-05
15 lutego wystartowała kampania reklamowa programu lojalnościowego Navigator, który od 1 lutego 2008 r. działa na ponad dwustu stacjach paliw LOTOSU w całej Polsce.

Kampanię przygotowała spółka LOTOS Paliwa, odpowiedzialna za zarządzanie i rozwój siecią stacji LOTOS, przy współpracy z agencją Euro RSCG 4D.

Głównym celem akcji promującej Navigatora jest przede wszystkim przedstawienie klientom korzyści płynących z uczestnictwa w długofalowym programie lojalnościowym. Dodatkowo dzięki realizacji kampanii koncern liczy na dalszą maksymalizację efektywności swoich stacji oraz umocnienie pozycji rynkowej.

- Kampania potrwa przez miesiąc i zakończy się 15 marca tego roku - komentuje Hanka Krzyżańska, prezes LOTOS Paliw. - Nasz przekaz będzie głównie bazował na telewizyjnych spotach reklamowych oraz outdoorze. Uznaliśmy, iż w przypadku programu lojalnościowego, jakim jest Navigator, są to najskuteczniejsze środki komunikacji.

Trzydziestosekundową reklamę Navigatora wyemitują główne stacje telewizyjne - TVP, TVN oraz Polsat. O zaletach oferty sieci stacji LOTOS widzowie dowiedzą się również z kanałów tematycznych, takich jak m.in. TVN 24, TVN Turbo, czy Polsat Sport.

Ponadto przez cały czas trwania kampanii, w 33 miastach Polski, m.in. Warszawie, Gdańsku, Krakowie, Wrocławiu, Poznaniu, Łodzi, Lublinie, Katowicach, Szczecinie i Bydgoszczy kierowcy będą mogli spotkać ponad 200 autobusów komunikacji miejskiej reklamujących Navigatora. 

Tankuj punkty i wybieraj nagrody

Formuła programu Navigator polega na premiowaniu stałych klientów stacji paliw LOTOS specjalnie wyselekcjonowaną kolekcją markowych nagród. Nagrody zostały wybrane z myślą o kierowcach i nie tylko. W trakcie trwania Navigatora produkty będą eksponowane na każdej stacji za pomocą specjalnej ekspozycji. Klient będzie miał możliwość bezpośrednio ocenić produkt pod względem jego jakości i atrakcyjności. Odbiór nagród odbywał się będzie bezpośrednio na stacjach, bez zamówień i czekania.

Jak zdobyć nagrody

Aby zostać uczestnikiem programu Navigator należy dokonać zakupu paliw, lub jednego z premiowanych w programie produktów, wypełnić formularz zgłoszeniowy i odebrać kartę Navigator. Przy każdym premiowanym punktami zakupie na stacjach LOTOS, uzupełnia się swoje konto kolejnymi punktami. Punkty można otrzymać za zakupy oznaczonych produktów oraz paliwa:

1 punkt za zakup

10 litrów  paliwa LOTOS (przy płatności gotówką lub kartą płatniczą), lub 30 litrów  paliwa LOTOS (przy płatności kartą paliwową LOTOS Biznes, lub inną kartą paliwową akceptowaną przez stację paliw LOTOS)

2 punkty za zakup

10 litrów  paliwa LOTOS Dynamic (przy płatności gotówką lub kartą płatniczą), lub 30 litrów paliwa LOTOS Dynamic (przy płatności kartą paliwową LOTOS Biznes, lub inną kartą paliwową akceptowaną przez stację paliw LOTOS)

3 punkty za zakup

jednego opakowania oleju silnikowego - LOTOS MINERALNY, lub LOTOS DIESEL

5 punktów za zakup

jednego opakowania oleju silnikowego - LOTOS SEMISYNTETIC, lub LOTOS DIESEL SEMISYNTETIC

10 punktów za zakup

jednego opakowania oleju silnikowego - LOTOS ECONOMIC, lub LOTOS TRAFFIC, lub LOTOS TRAFFIC DIESEL, lub LOTOS TRAFFIC TURBODIESEL, lub LOTOS SYNTETIC, lub LOTOS RACE&RALLY

Dodatkowe punkty przyznawane są za wybrane produkty sklepowe, oznaczone logotypem Navigator.

Szczegółowe informacje na temat programu Nawigator znajdą Państwo na stronie http://www.lotosnavigator.pl/

W styczniu 2008 roku minęło dwanaście lat istnienia spółki LOTOS Paliwa, która odpowiada za rozwój i zarządzanie ogólnopolską siecią stacji paliw LOTOS. Wszystkie stacje koncernu oferują doskonałej jakości paliwo produkowane przez rafinerię Grupy LOTOS S.A. w Gdańsku. Stacje paliw LOTOS są dogodnie zlokalizowane w miastach i przy trasach przelotowych. Te ostatnie, dzięki dużym parkingom, są także doskonałym miejscem do odpoczynku w czasie podróży.

Nadesłał:

ap

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl