Credit Agricole i Europ Assistance z nową propozycją ubezpieczeń assistance
Credit Agricole Towarzystwo Ubezpieczeń we współpracy z Europ Assistance Polska 10 kwietnia poszerzyło swoją ofertę ubezpieczeń. Dostępne są przez pierwsze pół roku bez opłat dla klientów, którzy otworzą konto z nowej oferty banku Credit Agricole.
Ubezpieczenia asisstance bank oferuje w ramach dwóch pakietów – Pakiet Pomoc dla Ciebie i Pakiet Pomoc dla Ciebie PLUS. Pierwszy z pakietów swoim zakresem obejmuje świadczenie pomocy w przypadku problemów w domu, ze zdrowiem oraz kłopotów z telefonem oraz zdarzeń takich jak np. kradzież kieszonkowa, utrata kluczyków do auta czy portfela. Pomoc dla Ciebie PLUS zawiera ten sam zakres ubezpieczenia co Pomoc dla Ciebie wzbogacony o assistance samochodowy i pomoc w przypadku problemów z komputerem i Internetem.
Oba pakiety są dostępne jako usługi dodatkowe dla osób otwierających w Credit Agricole Konto dla Ciebie, Konto dla Ciebie VIP i Konto dla Ciebie MOVE!. Dla wszystkich klientów, którzy otworzą jedno z powyższych kont, przez pierwsze 6 miesięcy ubezpieczenia objęte są ofertą bonusową, finansowaną przez bank Credit Agricole. Po upływie okresu promocyjnego, obowiązek opłaty składki będzie spoczywał na kliencie. Pakiety są dostępne również dla osób, które nie są klientami banku lub nimi są, ale chcą wykupić jeden z nowych pakietów dodatkowo.
- Credit Agricole jest bankiem, który słucha swoich klientów i oferuje im szeroki wachlarz produktów bankowych i ubezpieczeniowych. Pakiet assistance "Pomoc dla Ciebie" jest bardzo istotnym elementem naszej oferty i jestem pewien, że spodoba się klientom. Zwłaszcza pomoc w przypadku kłopotów z telefonem jest tym, czego klienci od dawna poszukiwali na rynku. U nas mają to w standardzie - mówi Jędrzej Marciniak, wiceprezes zarządu banku Credit Agricole.
- Najnowsza odsłona współpracy spółek z grupy Credit Agricole i Europ Assistance Polska obejmuje oprócz tradycyjnych, już znanych i sprawdzonych assistance, również te specjalistyczne – związane z nowymi technologiami. Dotyczą one zarówno problemów ze sprzętem komputerowym i cyberzagrożeń związanych np. z utratą danych lub atakiem hakerskim, jak również przypadkowego uszkodzenia telefonu komórkowego, który służy nam nie tylko do komunikacji, lecz również operacji finansowych i przechowywania ważnych danych, zdjęć i filmów. Z roku na rok liczba klientów poszukujących rozwiązań ubezpieczeniowych dla produktów technologicznych - gdzie przenieśli szereg swoich aktywności życiowych - systematycznie rośnie. Dlatego uważamy, że to jest atrakcyjna oferta dla klientów banku – podkreśla Marcin Zieliński, dyrektor sprzedaży Europ Assistance Polska.
Wprowadzenie nowych produktów do oferty to kolejny etap współpracy banku i ubezpieczyciela grupy Credit Agricole oraz Europ Assistance. Firmy współpracują nieprzerwanie od 2007 roku (od 2014 roku dołączyło Credit Agricole TU).
Nadesłał:
prca
|