Credit Agricole Raty Złotym Liderem Jakości 2017


Credit Agricole Raty Złotym Liderem Jakości 2017
2017-08-30
System ratalny Credit Agricole Raty został wyróżniony przez konsumentów jako Złoty Lider Jakości 2017. W badaniu zorganizowanym przez redakcję Strefy Gospodarki oferta banku Credit Agricole została doceniona między innymi za dopasowanie do potrzeb klientów.

Konsumenci biorący udział w badaniu docenili bank za niskie koszty, sprawną obsługę, małą ilość formalności, dużą dostępność oraz za dopasowanie do potrzeb klientów. Badanie pokazało także, że marka Credit Agricole Raty jest najbardziej znana spośród systemów ratalnych dostępnych na rynku - jej znajomość zadeklarowało aż 70 proc. badanych.


- To dla nas ogromne wyróżnienie - mówi Jarosław Marek, dyrektor pionu Consumer Finance w banku Credit Agricole, w rozmowie z redakcją Strefy Gospodarki. - Zajmujemy się kredytami ratalnymi od wielu lat. Byliśmy pionierem, liderem i wciąż pozostajemy w czołówce banków finansujących zakupy na raty. Mamy bogate doświadczenie i zaplecze organizacyjne, by najlepiej na rynku służyć klientom. Codziennie ciężko pracujemy na to, aby nasza oferta była najlepsza z możliwych i jak najbardziej dopasowana do oczekiwań klientów - dodaje.

W 2016 roku Credit Agricole jako pierwszy bank na rynku udostępnił elektroniczny proces podpisywania umowy kredytowej w sklepie. Klient, który korzysta z kredytu ratalnego podczas zakupów, nie musi podpisywać wielostronicowej umowy papierowej - umowę zawiera przy użyciu kodu SMS. - Aby pozostać na pozycji lidera jakości, nie możemy jednak osiąść na laurach. Już dziś myślimy o tym, jak jeszcze można usprawnić proces obsługi sprzedaży ratalnej i zwiększyć jego dostępność dla klientów - zapewnia Jarosław Marek.

Oferta Credit Agricole Raty dostępna jest w ponad 10 tysiącach punktów sprzedaży: zarówno w dużych sieciach, jak i w tysiącach małych i średnich sklepów w całej Polsce.

- Przyznanie nam tytułu Złotego Lidera Jakości to dowód, że kierunek rozwoju, jaki przyjęliśmy w długim kanale sprzedaży, jest zgodny z oczekiwaniami rynku i z potrzebami klientów - komentuje Richard Paret, wiceprezes zarządu Credit Agricole Bank Polska.


Złoty Lider Jakości to wyróżnienie przyznawane na podstawie badań konsumenckich w ramach programu organizowanego przez redakcję Strefy Gospodarki, dodatku do Dziennika Gazety Prawnej.

Nadesłał:

prca

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl