CRM w usługach – wszystko co chciałbyś wiedzieć i o co zapytać


CRM w usługach – wszystko co chciałbyś wiedzieć i o co zapytać
2010-05-07
Microsoft, Microplan Polska oraz MDDP Business Consulting zapraszają na konferencję „Rola i idea systemu CRM w sektorze usługowym” dedykowaną przedstawicielom branży usługowej.

27 maja br. w siedzibie firmy Microsoft w Warszawie odbędzie się konferencja poświęcona zagadnieniu systemów CRM w firmach usługowych.

Konferencja dedykowana jest kadrze zarządzającej działami sprzedaży wysokiego i średniego szczebla, a także osobom odpowiedzialnym za nadzór i kontrolę realizacji usług. Organizatorami spotkania są Microsoft Dynamics, Microplan Polska certyfikowany partner Microsoft oraz MDDP Business Consulting.

Celem organizowanej konferencji jest omówienie kluczowych zagadnień związanych z działalnością sektora usługowego, jak również podzielenie się z uczestnikami ideą CRM w organizacjach usługowych. Prelegenci spotkania opowiedzą między innymi o kluczowych możliwościach systemu CRM dla firm usługowych, zaprezentują skuteczne sposoby analizy biznesowej i raportowania oraz zarządzania efektywnością Sales & Marketing, a także przedstawią zagadnienia związane z marketingiem usług, organizacją działu usług, integracją z zewnętrznymi aplikacjami oraz przedstawią organizację projektu wdrożeniowego.

– Sektor usługowy charakteryzuje się szerokim spektrum wykonywanych zadań – mówi Mariusz Wołodźko, szef działu aplikacji biznesowych Microsoft Dynamics. – Systemy informatyczne, takie jak CRM, są tutaj niezbędne w realizacji kluczowych działań, przykładowo w efektywnej obsłudze klienta, bieżącej kontroli oferowanych usług czy też wykonywaniu bezbłędnych analiz. A to z kolei przekłada się na trafne i racjonalne podejmowanie decyzji przez menedżerów firm usługowych – dodaje.

Uczestnicy spotkania będą mogli szczegółowo zapoznać się ze sposobami prezentacji danych analitycznych w celu przetworzenia ich w dobrą informację strategiczną, przyjrzeć się przygotowaniu trafnej analizy otoczenia konkurencyjnego i pozyskaniu wiedzy o konkurentach. Posłuchać o karcie skoringowej w ocenie decyzji inwestycyjnych dotyczących nowych produktów, czy też dowiedzieć się jak opracować zestaw skutecznych KPI. W kwestii idei CRM, słuchacze zapoznają się z tematami dotyczącymi segmentacji i komunikacji z klientami, kontrolą czasu pracy i jakości usług czy też ewidencją i rozliczaniem zleceń. Ponadto, poruszone zostaną zagadnienia dotyczące kontroli nad procesem pozyskiwania nowych klientów, zarządzania akcjami marketingowymi, prowadzenia kalendarzy serwisowych, konfigurowania usług, rezerwacji zasobów, rejestracji kosztów związanych z obsługą klienta. Zaprezentowane zostaną także istotne kwestie z zakresu rejestracji zgłoszeń serwisowych przez stronę WWW, monitoringu stanu zgłoszenia, kontroli kosztów oraz tematy związane z obiegiem dokumentów, takie jak automatyczna rejestracja w systemie zeskanowanych dokumentów, przekazywanie dokumentów w wersji elektronicznej. Przedstawione zostaną również możliwości implementacji generowanego z systemu kwestionariusza oceny pracownika.

Udział w konferencji jest bezpłatny. W celu rejestracji należy wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny pod adresem: http://www.microplan.pl/pl/crm_2010_conference/rejestracja.php. Więcej informacji na temat konferencji znajduje się na stronie www.microplan.pl.

Informacje o firmie:
Microplan Polska Sp. z o.o. jest certyfikowanym partnerem Microsoft (status Gold Certified Partner) i specjalizuje się w dostarczaniu najwyższej klasy rozwiązań opartych na narzędziach Microsoft. Microplan wspiera firmy w procesie wdrażania zintegrowanych systemów do zarządzania przedsiębiorstwami klasy ERP i CRM. Obecnie firma oferuje m.in. Microsoft Dynamics AX, Microsoft Dynamics CRM, produkty wertykalne z zakresu rozwiązań dla firm z branży produkcyjnej, handlowo-usługowej, deweloperskiej, hotelarskiej i energetycznej.

Misją firmy jest integrowanie najnowszych technologii, tworzenie kompleksowych rozwiązań dla biznesu oraz wspieranie Partnerów w ich drodze do sukcesu. Najważniejszym czynnikiem firmy Microplan Polska są ludzie. Młody, ambitny i wykwalifikowany zespół zorientowany na Klienta dba o wspólne budowanie nie tylko infrastruktury informatycznej, ale także strategii rozwoju przedsiębiorstwa. W podejściu do Klienta najwyższą wartością dla Microplan jest partnerstwo i zaufanie.

Spółka jest częścią grupy kapitałowej Microplan, którą tworzy 5 firm współuczestniczących w realizowaniu projektów informatycznych na terenie całej Europy oraz USA. Grupa Microplan współpracuje z wieloma międzynarodowymi korporacjami i grupami kapitałowymi, obecnymi na rynku rozwiązań IT. Firma posiada swoje oddziały w Austrii, Polsce, na Węgrzech i Chorwacji. W grudniu 2009 roku został otwarty oddział w Chicago. Grupa Microplan zrealizowała ponad 200 projektów wdrożeniowych.

Informacje o firmie:
MDDP Business Consulting to zespół pracowników z dużą wiedzą i doświadczeniem zdobytym w międzynarodowych firmach doradztwa strategicznego oraz w dużych przedsiębiorstwach działających w różnych gałęziach przemysłu na rynku polskim i zagranicznym. MDDP Business Consulting wspiera Klientów w realizacji projektów zarówno na poziomie strategicznym, jak i operacyjnym. Firma oferuje pełen zakres usług konsultingowych począwszy od wypracowywania i wdrażania strategii poprzez optymalizację procesów, po wsparcie w redukcji kosztów na poziomie operacyjnym.

Informacje o firmie:
Microsoft jest międzynarodowym producentem oprogramowania komputerowego, aplikacji serwerowych i technologii informatycznych dla klientów indywidualnych, firm i instytucji. W ofercie spółki znajdują się m.in.: system operacyjny Microsoft Windows, oprogramowanie biurowe Microsoft Office System, rozwiązania wspierające zarządzanie z rodziny Microsoft Dynamics, aplikacje serwerowe Microsoft Windows Server System oraz technologia Microsoft.NET.

Microsoft Corporation powstał w 1975 roku w USA, a polski oddział firmy istnieje od 1992 r. W swoich filiach na całym świecie Microsoft zatrudnia ponad 95 tys. specjalistów z różnych dziedzin, w tym ponad 300 osób w Polsce. Ponadto, w Łodzi i Poznaniu działają Centra Innowacji Microsoft. Microsoft współpracuje z ośmioma tysiącami partnerów i dwudziestoma tysiącami inżynierów w całej Polsce.

Firma Microsoft została zbudowana w oparciu o przekonanie, że nowe technologie, jeśli uczynić je dostępnymi i przyjaznymi, są doskonałym narzędziem do rozwoju i realizacji marzeń, pozwalają na pełne wykorzystanie możliwości, jakie drzemią w nas samych i otaczającym świecie. Dlatego też, polski oddział Microsoft bierze aktywny udział w rozwoju gospodarki i społeczności lokalnej w Polsce. Naturalną konsekwencją tego zobowiązania i prowadzonej działalności biznesowej jest realizowanie zadań społecznych w obszarze edukacji informatycznej i walki ze zjawiskiem „wykluczenia informacyjnego”. W listopadzie 2008 roku Microsoft za projekt „Partnerstwo dla Przyszłości” otrzymał główną nagrodę – statuetkę Złotego Spinacza, przyznawanego w najważniejszym konkursie w polskiej branży PR „Złote Spinacze”, a w niespełna rok wcześniej, zaszczytny tytuł „Inicjatywy Edukacyjnej Roku 2007” przyznawany przez Ministerstwo Edukacji Narodowej i Głos Nauczycielski. Celem tego realizowanego od 2004 r. projektu jest wspieranie polskiej edukacji w innowacyjnych działaniach, które przeciwdziałają zjawisku „wykluczenia cyfrowego” młodego pokolenia.

Z kolei w partnerstwie z organizacjami pozarządowymi, firma wspiera społeczności marginalizowane w dostępie do nowych technologii – wiedzy, informacji i umiejętności informatycznych. W uruchomionym we wrześniu 2006 roku programie „Microsoft dla non-profit”, firma przekazuje bezpłatnie swoje oprogramowanie na rzecz organizacji społecznych. W 2007 roku Microsoft otrzymał tytuł Dobroczyńcy Roku 2006 w kategorii „Strategiczne programy społecznego zaangażowania firmy”, przyznany przez Akademię Rozwoju Filantropii w Polsce.
Microsoft konsekwentnie potwierdza także swoją wysoką pozycję wśród pracodawców, zajmując od kilku lat czołowe miejsca w badaniu prowadzonym przez Hewitt Associates i zdobywając tytuł „Najlepszego Pracodawcy w Polsce”.

Zapraszamy do odwiedzenia polskiej strony firmy Microsoft pod adresem: http://www.microsoft.com/poland lub kontaktu z Centrum Obsługi Klienta Microsoft pod numerem 0 801 308 801.

Microsoft, Windows, Windows Mobile, Visual Studio, Windows Server System, Windows Server, SQL Server, Visual Studio, BizTalk Server, Microsoft Dynamics są zarejestrowanymi znakami towarowymi, bądź znakami towarowymi Microsoft Corp. w Stanach Zjednoczonych i/lub w innych krajach. Nazwy wymienionych firm i produktów mogą być zastrzeżonymi znakami towarowymi ich właścicieli.

Nadesłał:

EW

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl