2025-01-20
Już 26 stycznia odbędzie się kolejny Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, a Crunchips ponownie dołącza do paczki, która wspiera tę wyjątkową inicjatywę. Crunchips prowadzi szereg aktywności, angażując swoich pracowników i stawiając na działania od serca.
Crunchips wspiera działania Fundacji WOŚP już od czterech lat, regularnie angażując się w styczniowe zbiórki poprzez kwesty realizowane w ramach Sztabu Lorenz, producenta marki. Crunchips jest również obecny na Pol’and’Rock Festival, wspierając akcję „Zaraz Będzie Czysto”, która łączy radość z życia z odpowiedzialnością za środowisko.
W ubiegłym roku, dzięki współpracy z influencerami i streamerami oraz licytacjom wewnętrznym organizowanym przez Lorenz, sztab firmy zebrał ponad 286 885 zł na cel 32. Finału WOŚP. Tegoroczna zbiórka pod hasłem Gramy na zdrowie, koncentruje się na wsparciu dziecięcej onkologii i hematologii, a w realizację tego celu aktywnie włączają się pracownicy firmy.
– W Lorenz wiemy, że wspólne niesienie pomocy smakuje doskonale i dlatego wspierając działania WOŚP, łączymy energię całego zespołu, by pokazać, jak wiele możemy osiągnąć, działając razem. Dodajemy do tego trochę zabawy, mnóstwo zaangażowania i wspólnie działamy na rzecz ważnych inicjatyw – Sandra Lemańska, Category Management Specialist i szefowa Sztabu WOŚP w Lorenz.
Zgrani w pomaganiu
Nocny przejazd ratrakiem po stoku narciarskim, domowy chleb, kurs makijażu, wspólny spływ kajakowy, własnoręcznie namalowane obrazy i wiele innych przedmiotów pracownicy Lorenz przekazali na aukcje charytatywne WOŚP. Zebrana kwota zasili konto 33. Finału. Pracownicy firmy wezmą również udział w zbiórce w dniu Finału, dołączając do grona tysięcy wolontariuszy w ostatnią niedzielę stycznia.
– Pomaganie to przede wszystkim świetna zabawa, a WOŚP pokazuje, jak wiele radości daje wspólne działanie! W ubiegłym roku wziąłem udział w licytacji i wygrałem wyjazd na Finał. Było to niesamowite doświadczenie, którego nie zapomnę nigdy! – mówi Łukasz Mankiewicz z Lorenz.
Pomaganie ma MOC
W ramach współpracy z Fundacją WOŚP marka Crunchips po raz czwarty przygotowała limitowaną edycję chipsów, której opakowanie zaprojektował Jurek Owsiak. Marka, promując działania społecznej odpowiedzialności, przeprowadziła również kampanię w mediach oraz przygotowała spot telewizyjny. Crunchips i WOŚP pokazują, że pomaganie może być nie tylko skuteczne, ale też pełne pozytywnej energii i radości. Razem gramy na zdrowie!
Nadesłał:
qacommunications_2022
|
|