Cursor edukuje studentów Akademii Leona Koźmińskiego z zakresu logistyki e-commerce


Cursor edukuje studentów Akademii Leona Koźmińskiego z zakresu logistyki e-commerce
2013-10-10
Cursor – spółka z Grupy Outsourcing Experts oferująca rozwiązania w zakresie wsparcia procesów sprzedażowych i marketingowych – wesprze merytorycznie program studiów podyplomowych organizowanych przez Akademię Leona Koźmińskiego w Warszawie.

Słuchacze kierunku „Handel elektroniczny" dowiedzą się jak efektywnie zarządzać logistyką e-sklepu.

Studia, których pierwsza edycja wystartuje w drugiej połowie października 2013 roku, są skierowane do osób, które chcą poszerzyć swoje umiejętności z zakresu efektywnego wdrażania i prowadzenia projektów e-commerce. Grono wykładowców kierunku składa się przede wszystkim z praktyków, zajmujących się internetowym biznesem na co dzień. Kadrę uzupełniają naukowcy, zajmujący się badaniami tego obszaru gospodarki. Większość zajęć będzie prowadzona w formie warsztatów i ćwiczeń, dzięki czemu studenci zyskają wiedzę, którą będą mogli bezpośrednio wykorzystać w swojej działalności zawodowej.

Zajęcia z zakresu e-logistyki poprowadzi Grzegorz Wroniszewski, który w spółce Cursor odpowiada za zarządzanie i rozwój departamentu logistyki oraz e-commerce. Posiada wieloletnie doświadczenie w realizacji projektów dla największych koncernów, m.in. Unilever, Nestle, Coty, Johnson & Johnson, Sony, Philip Morris, Nutricia i Diageo. Jest autorem licznych publikacji eksperckich z obszaru logistyki i marketingu.

Logistyka jest niezwykle istotnym elementem e-biznesu. Często kształtuje wizerunek sklepu i tym samym wpływa na decyzje zakupowe internautów. Sprawne zarzadzanie tym obszarem może mieć kluczowe znaczenie dla sukcesu lub porażki przedsięwzięć e-commerce - powiedział Grzegorz Wroniszewski, group account director spółki Cursor.

Program studiów podyplomowych organizowanych przez Akademię Leona Koźmińskiego, wiodącą uczelnię niepubliczną w Polsce, składa się z trzech bloków tematycznych: podstawy e-commerce, zarządzanie handlem elektronicznym oraz instrumenty promocji w handlu elektronicznym. Partnerami kierunku są e-commerce Polska, Gemius oraz spółka Divante.

Nadesłał:

Outsourcing Experts (Grupa OEX)
http://www.oex.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl