Cursor reprezentował Samsunga na warsztatach dla młodych mam
Cursor – spółka z Grupy Outsourcing Experts oferująca rozwiązania w zakresie wsparcia procesów sprzedażowych i marketingowych – odpowiadała za prezentację sprzętu AGD Samsunga podczas warsztatów organizowanych przez magazyn „Mamo to ja”.
W 12 miastach w całej Polsce podczas 24 spotkań warsztatowych konsultantka spółki Cursor prezentowała zalety pralki Samsung Eco Bubble młodym matkom oraz kobietom spodziewającym się dziecka.
Podczas około godzinnego pokazu przeszkolona ekipa zwracała uwagę na skuteczność i ekologiczność urządzenia, a także aspekty związane z jego dostosowaniem do użytku przez świeżo upieczonych rodziców (produkt posiada m.in. atest Instytutu Matki i Dziecka oraz blokadę rodzicielską). Cursor odpowiadał także za logistykę sprzętu oraz dystrybucję materiałów BTL wśród uczestników prelekcji.
Cykl wystąpień był częścią warsztatów „Mamo to ja” organizowanych przez wydawnictwo Edipresse. W sumie w ciągu dwóch miesięcy przedstawiciele spółki Cursor dotarli z praktycznym przekazem na temat produktu do ok. 3 tys. potencjalnych nabywców.
Warsztaty to kolejny etap we współpracy spółki z Grupy OEX z Samsung. W ubiegłym roku, w każdy weekend w około 40 halach min. Media Markt, Saturn i Euro-Net konsultanci sprzedaży z firmy Cursor odpowiadali na pytania klientów dotyczące sprzętu AGD Samsung
i rekomendowali najlepsze rozwiązania oraz dbali o prawidłowy wygląd ekspozycji.
Cursor ma duże doświadczenie w demonstracji produktów, animacji czy konsultacji. Zrealizował kilkadziesiąt kampanii z tego zakresu, w ramach których odpowiadał zarówno za zatrudnienie i nadzór personelu promocyjnego, jak i zakup produktów oraz specjalistycznego sprzętu do akcji (np. stanowiska degustacyjne wyposażone w sprzęt AGD, naczynia jednorazowe, stroje promocyjne itd.).