d'aucy rozpoczyna kampanię wizerunkową


d'aucy rozpoczyna kampanię wizerunkową
2009-11-03
2 listopada rusza pierwsza w Polsce telewizyjna kampania wizerunkowa marki d'aucy. Będą jej towarzyszyły intensywne działania promocyjne prowadzone w najważniejszych punktach handlowych na terenie całego kraju.

Firma d'aucy Polska – producent owoców i warzyw mrożonych oraz apertyzowanych – 2 listopada rozpoczyna telewizyjną kampanię wizerunkową pod hasłem „d’aucy – z gruntu świeże”. Celem kampanii jest poinformowanie konsumentów o obecności marki d’aucy na rynku, zbudowanie jej znajomości oraz zachęcenie do częstego spożywania owoców i warzyw.

W kampanii wykorzystano 30-sekundowy spot reklamowy prezentujący świat naturalnych, świeżych i zdrowych warzyw d’aucy. Spot będzie emitowany w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, takich jak: TVP 1, TVP 2, TVN, Polsat, oraz na wybranych kanałach tematycznych. 

Kampanii reklamowej będą towarzyszyły promocje w wybranych sieciach handlowych oraz ogólnopolska akcja degustacyjna w najważniejszych sklepach na terenie całego kraju. W jej ramach przewidziano ponad 200 dni degustacji, podczas których konsumenci będą mogli spróbować, jak pysznie smakują produkty marki d’aucy.

Zaplanowaniem kampanii reklamowej zajął się dom mediowy Optimum Media OMD. Za przeprowadzenie ogólnopolskiej akcji degustacyjnej odpowiada agencja Great Open House. W zakresie działań PR kampanię wspiera agencja Effective Public Relations. Kampania telewizyjna potrwa do końca grudnia br.

Nadesłał:

Effective Public Relations
http://effectivepr.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl