Darmowe rozmowy przez komórkę za oglądanie reklam wideo


Darmowe rozmowy przez komórkę za oglądanie reklam wideo
2009-05-20
W Otineo za świadome oglądanie reklam wideo użytkownicy zbierają punkty, które można następnie zamienić na darmowe doładowania do telefonów komórkowych (w sieciach Tak-Tak, Simplus, Orange, Heyah, Sami Swoi, Cyfrowy Polsat i Play) oraz darmowe rozmowy z telefonu stacjonarnego i komputera.

Ponad 100 tysięcy użytkowników zarejestrowało się w ciągu 3 tygodni od uruchomienia wersji beta serwisu Otineo (www.otineo.com). Użytkownicy w tym czasie potwierdzili obejrzenie w serwisie 1,4 mln reklam wideo. 

W Otineo, zupełną nowością rozwiązania jest fakt, że odbierane reklamy w żaden sposób nie ingerują w korzystanie z usług telekomunikacyjnych. Użytkownik zbiera punkty (otinki), które może wykorzystać w dowolnym czasie. W Otineo dodatkowo użytkownik może również otrzymać od reklamodawcy kody promocyjne, które następnie będzie mógł wykorzystać, np. jako kupony rabatowe w sklepie.  Możliwości poszerzania spektrum usług dostępnych w zamian za oglądanie reklam są bardzo szerokie. Użytkownicy w internetowym serwisie Otineo rejestrują się poprzez podanie swojego numeru telefonu – w odróżnieniu od standardowych serwisów internetowych, gdzie rejestracja odbywa się poprzez podanie adresu e-mail. Zapobiega to tworzeniu przez użytkownika fikcyjnych kont, ponieważ aby zakończyć rejestrację użytkownik musi wykonać połączenie z podanego przez siebie numeru telefonu na automat zgłoszeniowy Otineo.  

– Gigantyczny wzrost oglądalności jest związany z konkretnym, mierzalnymi korzyściami, które oferuje Otineo swoim użytkownikom. Jednak naszym celem jest również skorzystanie z dynamicznego wzrostu zainteresowania reklamą wideo w Internecie i pokazanie reklamodawcom bardzo skutecznego i efektywnego narzędzia reklamowego, które oferuje niespotykane do tej pory na rynku możliwości  mówi Łukasz Adamczyk, PR Manager Otineo.

Dla reklamodawców serwis wprowadza nowe na polskim rynku podejście do reklamy wideo poprzez wdrożenie autorskiego modelu targetowania reklamy (Targetowanie Autorskie) oraz trybu wyświetlania i rozliczania reklamy wideo (Pay-per-View Full Screen), który nakierowany jest na świadomy odbiór przekazu reklamowego. Użytkownicy potwierdzają fakt obejrzenia reklamy lub odpowiadają na pytania związane z reklamą.

Właścicielem serwisu www.otineo.com jest spółka Otineo Limited z siedzibą w Londynie. W zakresie teleinformatycznym i organizacji biura sprzedaży Otineo w Polsce uczestniczy firma Galena Sp. z o.o., posiadająca 8-letnie doświadczenie w branży telekomunikacyjnej na polskim rynku. Polska jest pierwszym na świecie krajem, gdzie wdrożony został system Otineo.

Nadesłał:

sztam

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl