Datamonitor rekomenduje rozwiązania IVR firmy Genesys


2009-04-27
Rozwiązania IVR Genesys zostały zarekomendowane przez firmę analityczną Datamonitor w najnowszym raporcie „Decision Matrix – Wybierając IVR dla firmy”

Obecnie coraz więcej firm stara się usprawnić sposoby wykorzystania systemów IVR.

Są one nie tylko technologicznie zaawansowane, lecz także umożliwiają łatwą integrację w ramach systemu relacji z klientami funkcjonującego w obrębie przedsiębiorstwa.

W odpowiedzi na to zjawisko wiodąca firma analityczna Datamonitor opublikowała raport „Decision Matrix - Wybierając dostawcę IVR dla firmy", według którego firma Genesys, spółka należąca do Alcatel-Lucent, producent Genesys Voice Portal (GVP), została umieszczona na liście dwóch rekomendowanych producentów rozwiązań IVR.

Opublikowany przez Datamonitor raport „Decision Matrix" dostarcza porad dla firm, które rozważają wdrożenie rozwiązań IVR. Prezentuje on szczegółowe i przejrzyste dane dotyczące ofert dziewięciu wiodących dostawców platform IVR oraz rekomenduje, które z nich powinny być brane pod uwagę przy wyborze tego typu rozwiązań dla firm. Rekomendacja obejmuje dostawców, którzy posiadają ugruntowaną pozycję na rynku oraz oferują produkty, które są uznawane za najlepsze w swojej kategorii bądź stanowią część rozwiązań całościowych.

Każdy z dostawców rozwiązań IVR, w tym firma Genesys, był oceniany w trzech kategoriach:

  • Ocena technologii: pozyskanie VoiceGenie, jego wsparcie dla technologii SIP
    i standardu H.323, jak również możliwość dodatkowego monitoringu i raportowania
  • Wpływ na rynek: duża liczba klientów IVR oraz dwucyfrowy wzrost wyników biznesowych w ciągu pięciu ostatnich lat w segmencie GVP
  • Ocena użytkowników końcowych: Genesys otrzymał najwyższą notę w kategorii "ocena użytkownika końcowego", jako dobrze znany i zaufany dostawca platform IVR

„Genesys otrzymał wysokie noty w naszym Decision Matrix poświęconemu technologii IVR, dzięki trwałemu wzrostowi w segmencie GVP oraz bardzo dobrej opinii i szerokiej bazie klientów" - powiedziała Aphrodite Brinsmead, główny autor raportu opracowanego przez Datamonitor. „Aplikacje nowej generacji, oferowane przez Genesys zrobiły na nas duże wrażenie. Wprowadzenie na rynek Intelligent Customer Front Door (iCFD) świadczy o przyszłościowej strategii firmy oraz zaangażowaniu na rzecz rozbudowy funkcjonalności IVR".  

„Rozwiązanie iCFD daje nam wspaniałe możliwości w zakresie samoobsługi, które wykorzystujemy w celu poprawy poziomu obsługi klienta, efektywności operacyjnej oraz zwiększenia przychodów" - powiedział Gerry Cools, Sales Strategy & Development Manager, Belgacom (główny dostawca zintegrowanych rozwiązań telekomunikacyjnych na terenie Belgii). „Chcieliśmy zredukować liczbę obsługiwanych połączeń przychodzących, bez konieczności zmniejszania poziomu jakości obsługi klienta oraz bez zmuszania klientów do korzystania ze zautomatyzowanych systemów nastawionych na obniżanie kosztów. Zastosowanie iCFD przy określaniu potrzeb klientów pozwoliło nam podnieść poziom satysfakcji klientów o 10% oraz zwiększyć przychody o 3%. Dodatkowo rozwiązanie to umożliwiło nam  ograniczenie ilości  obsługiwanych połączeń przychodzących o 1,1 miliona w latach 2007 - 2008."

Raport „Decision Matrix - Wybierając dostawcę IVR dla firmy" dostępny jest na stronie firmy Genesys pod linkiem:

http://www.genesyslab.com/news/analysts/090115_Selecting%20an%20IVR%20vendor%20AB%20FINAL.doc

Informacja o Alcatel-Lucent

Alcatel-Lucent (Euronext Paris i NYSE: ALU) oferuje rozwiązania telekomunikacyjne dla operatorów, dostawców usług internetowych i przedsiębiorstw, udostępniając ich klientom i pracownikom aplikacje obsługujące przekazywanie głosu, danych i obrazu wideo. Alcatel-Lucent zajmuje wiodącą pozycję w dostarczaniu aplikacji i usług dla szerokopasmowych sieci stacjonarnych i komórkowych, dzięki czemu jego partnerzy i klienci mogą budować szerokopasmowe otoczenie skoncentrowane wokół użytkownika. Funkcjonując w ponad 130 państwach, Alcatel-Lucent jest lokalnym partnerem o globalnym zasięgu. Alcatel-Lucent dysponuje najbardziej doświadczonym ogólnoświatowym zespołem obsługi w sektorze telekomunikacyjnym i jednym z największych działów badań, technologii i innowacji w tym telekomunikacyjnym. W roku 2008 zyski firmy Alcatel-Lucent osiągnęły wysokość 16,98 mld euro, firma jest zarejestrowana we Francji, a siedziba spółki znajduje się w Paryżu.

Więcej informacji można uzyskać pod adresem: www.alcatel-lucent.com

Informacja o Genesys Telecommunications Laboratories, Inc.

Genesys, spółka należąca do Alcatel-Lucent, to jedyna firma, która jest w 100% ukierunkowana na dostarczanie oprogramowania do zarządzania interakcjami z klientem - przez telefon, Internet lub e-mail. Oprogramowanie Genesys dynamicznie łączy klienta z odpowiednim źródłem - samoobsługowo lub z pomocą asystenta - aby spełnić potrzeby klienta, w pełni zadbać o realizację jego celów i efektywnie wykorzystać wszystkie zasoby organizacji. Obsługując 4000 firm i agencji rządowych w 80 krajach, Genesys przeprowadza ponad 100 milionów interakcji  z klientami każdego dnia. Firmy i agencje rządowe korzystające z oprogramowania Genesys mogą usprawnić funkcjonowanie całej instytucji, od contact center do back office, w celu zwiększenia satysfakcji klienta. W rezultacie rozwiązania oferowane przez Genesys pozwalają zapobiec frustracji klienta oraz zwiększyć skuteczność i innowacyjność organizacji. Więcej informacji: www.genesyslab.com lub www.betterinteractions.com

Nadesłał:

ap

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl