Delecta „zakręciła” produktami w telewizji


Delecta „zakręciła” produktami w telewizji
2014-03-17
Od 17 marca do końca kwietnia br. produkty Delecta zawirują w kampanii sponsorskiej przed wybranymi programami telewizyjnymi. W kluczowym okresie przedświątecznej sprzedaży, producent stawia na reklamę najbardziej popularnych ciast i deserów z portfolio marki.

Emisje 8-sekundowych billboardów sponsorskich zaplanowano przed wybranymi serialami i programami dla kobiet w TVP2, TVN i Polsacie oraz na platformach TVN Player oraz TVP VOD. W sklepach zaplanowano działania prosprzedażowe w formie dodatkowych ekspozycji materiałów POS, promocji cenowych i  modułów reklamowych w gazetkach sieci.

Komunikacja ma charakter wizerunkowy i produktowy. Jej celem jest wzmocnienie świadomości marki Delecta, jako inspirującej i pomagającej w domowych wypiekach, dzięki szerokiej ofercie ulubionych i sprawdzonych produktów.

Kreację i produkcję spotu powierzono agencji DDB Warszawa, a media do kampanii zakupił Starcom.

 

Metryczka kampanii:

Czas trwania: 17 marca - 30 kwietnia 2014 r.

Klient: Rieber Foods Polska S.A.

Produkt: ciasta i desery Delecta

Rodzaj kampanii: wizerunkowa, produktowa

Media: TV, VOD

Kreacja spotu: DDB Warszawa

Produkcja spotu: DDB Warszawa

Dom mediowy: Starcom

PR: Kolterman Media Communications

Nadesłał:

KMC

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl