Deutsche Telekom Group wybiera Oracle Siebel CRM
120 milionów europejskich klientów sieci telefonii stacjonarnej i komórkowej może liczyć na bardziej spersonalizowaną obsługę oraz produkty lepiej dostosowane do swoich potrzeb.
Deutsche Telekom Group (DTAG), jedna z największych na świecie firm telekomunikacyjnych, klient Oracle od 2001 r., zainwestowała w system Oracle Siebel CRM jako standardową platformę dla swojej strategii CRM nowej generacji. Ma to pomóc w obniżeniu kosztów zarządzania 120 milionami klientów obsługiwanych przez europejskie odziały firmy.
Według planów system Oracle Siebel CRM zostanie wdrożony w Niemczech oraz we wszystkich europejskich oddziałach firmy w ciągu pięciu lat.
System Oracle Siebel CRM został zaprojektowany, aby pomóc w utrzymywaniu i rozwoju owocnych kontaktów z klientami. Pozwoli on firmie Deutsche Telekom lepiej zarządzać wszystkimi operacjami związanymi z obsługą klienta oraz zapewnić maksymalny wzrost przychodów i zysków.
Dzięki konsolidacji wszystkich systemów do obsługi klientów, sprzedaży i zapasów magazynowych w jedną łatwą w obsłudze platformę, pracownicy będą mieli natychmiastowy wgląd w interakcje z klientami. Umożliwi to spójną obsługę klientów we wszystkich kanałach działalności (w centrum kontaktowym, punktach sprzedaży i samoobsługowym portalu dla klientów).
Wszyscy pracownicy Deutsche Telekom Group z całej Europy będą mieli dostęp do właściwych informacji, co zapewni jednolicie wysoki poziom oraz spersonalizowaną obsługę klienta. Pracownicy centrum kontaktowego będą również mieć wgląd w czasie rzeczywistym we wszystkie potrzeby klientów, ich zainteresowania oraz historyczne interakcje z firmą ― pozwoli im to skuteczniej prowadzić sprzedaż typu up-sell i cross-sell poprzez oferowanie klientom produktów lepiej dopasowanych do ich potrzeb.
Firma Deutsche Telekom Group wybrała system Oracle Siebel CRM z uwagi na szeroką gamę funkcji oraz możliwość integracji swojego wielokanałowego środowiska (w tym centrum kontaktowego, punktów sprzedaży i samoobsługowego portalu dla klientów), obejmującego całą Europę.
Wypowiedzi towarzyszące
„Nasza strategia nowej generacji stanowi ważny krok w kierunku obniżenia kosztów operacyjnych firmy oraz poprawy obsługi klientów w całej Europie. Oracle nie tylko wspiera tę strategię, ale także kształtuje sposób, w jaki nasza firma działa i sprzedaje swoje produkty klientom. Cieszymy się z możliwości współpracy z firmą Oracle w nadchodzących latach, gdy będziemy wdrażać nową technologię w całej Europie” ― powiedział dr Steffen Roehn, dyrektor ds. informatyki w firmie Deutsche Telekom AG.
„Branża telekomunikacyjna przechodzi obecnie istotne zmiany. Dlatego też firmy takie jak Deutsche Telekom muszą teraz inteligentniej wykorzystywać technologię, zwłaszcza w zakresie obsługi klientów. Deutsche Telekom jest znakomitym przykładem tego, jak firmy mogą wykorzystywać system CRM nie tylko w celu poprawy jakości usług, ale także do tworzenia większej liczby możliwości handlowych dzięki zdolności do oferowania klientom produktów dostosowanych do ich potrzeb podczas kontaktu z klientem online lub przez telefon” ― powiedział Steve Fearon, szef działu CRM Oracle EMEA.
Informacje dodatkowe
· Oracle Siebel CRM 8.1.1
· Oracle AIA
· Oracle Siebel Ecommerce
· Oracle Siebel Loyalty
· Oracle Applications Unlimited
· Oracle CRM Blog
· Oracle Social CRM
· Oracle Siebel CRM liderem w 4 raportach Gartner Magic Quadrant
O Korporacji Oracle
Oracle jest największym na świecie dostawcą kompletnego, otwartego i zintegrowanego oprogramowania biznesowego oraz zestawów sprzętowych. Więcej informacji na stronie www.oracle.com
Znaki towarowe
Oracle i Java są zarejestrowanymi znakami towarowymi korporacji Oracle i/lub jej filii.
Inne nazwy mogą być znakami towarowymi zarejestrowanymi na rzecz odpowiednich osób uprawnionych.
Kontakt
Katarzyna Pilarska, PR Manager Oracle Polska, tel. 0 602 410 795
Nadesłał:
Oracle
|