Diamentowy klient BLACK&WHITE


Diamentowy klient BLACK&WHITE
2009-04-06
Agencji PR BLACK&WHITE powierzono kreowanie wizerunku marki DIAMONDS INTERNATIONAL CORPORATION (D.I.C.) w Polsce. Podpisana umowa współpracy zakłada koncentrację agencji na działaniach media relations oraz obsłudze medialnej eventów organizowanych, bądź sponsorowanych przez markę.

D.I.C. to międzynarodowa firma z czeskim kapitałem, zajmująca się obrotem diamentami inwestycyjnymi oraz wyrobem i sprzedażą oryginalnej, luksusowej biżuterii.

Firma posiada swoje oddziały w większości państw Europy Środkowej. Od końca 2006 roku D.I.C. działa także w Polsce. Firma jest członkiem prestiżowej giełdy antwerpskiej Beurs voor Diamanthandel. Autentyczność wszystkich diamentów oferowanych przez D.I.C. (łącznie z diamentami użytymi w biżuterii) potwierdzają certyfikaty czołowych laboratoriów gemmologicznych, akceptowanych na całym świecie. Miesięcznie firma sprzedaje około 60 ct. (karatów) szlifowanych diamentów. 

Diament to nie tylko piękny kamień i element luksusowej biżuterii, ale także dobra inwestycja. Wartość diamentów z roku na rok sukcesywnie rośnie, dlatego stanowią one bezpieczną formę lokaty kapitału. Tych wartości diamentu przeciętni klienci są nieświadomi. Dlatego działania public relations zaplanowane przez agencję BLACK&WHITE będą miały charakter kampanii edukacyjnej.  uświadamiającej potencjalnym klientom, iż diament to nie tylko efektowny klejnot, ale także stabilna inwestycja.

 

BLACK&WHITE PR powstało z połączenia  agencji PRIMOLOKO oraz PO PROSTU PR. Jednym z najnowszych projektów, (oprócz D.I.C)., wspieranych przez B&W jest MEN'S DAY, którego pomysłodawcą i organizatorem jest SOUND OF MUSIC. 

Nadesłał:

ap

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl