DISNEY JUNIOR PROMUJE 2. SEZON SERIALU „JAKE I PIRACI Z NIBYLANDII”
- Premiera 19 października o godzinie 7.20 w Disney Junior - W związku z premierą nowego sezonu serialu „Jake i Piraci z Nibylandii” kanał Disney Junior przygotował dla swoich małych widzów wyjątkową akcję promocyjną pod hasłem „Dołącz do drużyny Jake’a!”. Kampania będzie trwać do 19 października.
obejmują dwa etapy – interaktywny projekt „Wyspa Jake’a” uruchomiony na stronie
internetowej Disney Junior oraz pirackie konkursy w sklepach Smyk w całej Polsce,
zaplanowane w dniach 6-7 października. Działania uzupełniają konkursy w telewizjach
Vectra i N. Partnerami projektu są firmy Ameet, CD Projekt, Egmont, Kupiec, Mattel,
Smyk, St. Majewski-Unipap i Trefl.
Pierwszy etap działań związanych z promocją 2. sezonu serialu „Jake i Piraci z Nibylandii”
objął projekty interaktywne. Z początkiem września na stronach internetowych telewizji
Vectra i N pojawiły się konkursy związane z przygodami trójki młodych piratów oraz
kąciki z pirackimi zabawami dla najmłodszych. Akcję promowały spoty emitowane
na kanałach obydwu operatorów kablowych. 17 września z okazji Światowego Dnia Pirata
Disney Junior uruchomił także na stronie www.disneyjunior.pl aplikację „Wyspa Jake’a”.
Biorąc udział w zabawie dzieci mogą się przenieść w świat prawdziwych piratów –
stworzyć własnego awatara i jego kryjówkę, wziąć udział w ciekawych zabawach i razem
z bohaterami kreskówki odkrywać nowe lądy.
Od 1 października promocja serialu zostanie rozszerzona o cykl konkursów
w 20 wybranych sklepach Smyk w całej Polsce. Partnerem medialnym projektu jest
dziennik Polska The Times. W dniach 1-4 października na łamach ośmiu regionalnych
wydań dziennika pojawią się zapowiedzi akcji, odliczające dni do wielkiego finału.
W piątek, 5 października czytelnicy znajdą w gazecie Polska The Times specjalny piracki
dukat Jake’a. Każdy, kto w dniach 6-7 października przyjdzie z dukatem do jednego
z wybranych sklepów Smyk, otrzyma piracką niespodziankę. Przez cały weekend
na dzieci będą czekali prawdziwi piraci oraz specjalnie przygotowane animacje. Disney
Junior wspólnie ze sklepami Smyk ma także niespodziankę dla rodziców - dukat, który
uprawnia do odbioru nagrody, jest jednocześnie kuponem rabatowym na zabawki Fisher
Price inspirowane serialem „Jake i Piraci z Nibylandii”.
Serial „Jake i Piraci z Nibylandii” opowiada o przygodach trójki młodych piratów,
próbujących przechytrzyć kapitana Haka i jego towarzysza Swądka. Iza, Fajtek oraz
stojący na czele załogi Jake opuszczają kryjówkę na Wyspie Piratów i wraz z papugą
o imieniu Czachuś wypływają statkiem Łajbkiem na poszukiwanie zaginionych skarbów.
Kapitan Hak jest gotowy zrobić wszystko, aby zdobyć łup jako pierwszy. Dlatego Jake
będzie potrzebował pomocy swoich przyjaciół, aby ich przechytrzyć i odszukać skarb.
Dzięki motywom pirackim, ciekawym bohaterom i wartkiej akcji pierwsza seria „Jake’a
i Piratów z Nibylandii” szybko wspięła się na trzecie miejsce wśród seriali najchętniej
oglądanych przez dzieci w wieku 2-7 lat.
Kontakt prasowy:
Marta Grant
PR Manager
The Walt Disney Company Polska
Marta.grant@disney.com
Tel. +48 22 579 33 41
Dominika Socha
PR Account Manager
ConTrust
d.socha@contrust.pl
Tel. 501 121 711
Informacje dodatkowe:
Disney Junior
Disney Junior to kanał dla przedszkolaków oraz ich rodzin, oferujący programy edukacyjne
i tematyczne dla dzieci w wieku 2-7 lat. Ramówka Disney Junior zachęca rodziców do
przeżywania wraz z dziećmi magii, muzyki, poruszających historii oraz głębszego poznawania
dobrze im znanych oraz zupełnie nowych postaci Disneya.
Disney Junior to mieszanka niebywałych opowieści, postaci uwielbianych przez dzieci
oraz nauki, łącznie z takimi zagadnieniami jak podstawy matematyki, umiejętności językowe,
zdrowe odżywianie i styl życia, interakcja społeczna czy rozwój emocjonalny. Disney Junior daje
dzieciom prawdziwą radość dzieciństwa, zachęcając je do śmiechu, śpiewu, tańca, a przede
wszystkim do zabawy. Do najpopularniejszych seriali Disney Junior należą: „Jake i Piraci
z Nibylandii”, „Złota Rączka”, „Klinika dla pluszaków”, „Klub przyjaciół Myszki Miki” czy
„Kubusiowe przygódki” oraz program „Art Attack”.