Divante zbudowało nowy e-sklep dla polarsport.pl
Divante – spółka z Grupy Outsourcing Experts oferująca rozwiązania w zakresie e-commerce i marketingu internetowego – stworzyła kolejną zaawansowaną technologicznie platformę sprzedażową w branży turystycznej.
Polarsport.pl to sklep internetowy dedykowany miłośnikom wielu górskich aktywności, m.in. turystyki, wspinaczki oraz skitouringu. W swojej ofercie posiada blisko 4000 produktów, m.in. odzież, buty, plecaki, sprzęt turystyczny i akcesoria wspinaczkowe. Nowy system do zarządzania e-sklepem zbudowany został w oparciu o platformę Magento.
Kompleksowe podejście do modułu zamówień, wysyłek oraz faktur pozwoli na efektywniejszą obsługę internetowego kanału sprzedaży. Dzięki zastosowanej technologii polarsport.pl będzie mógł dowolnie kształtować politykę rabatową, zarówno w zakresie produktów, jak i klientów. Aplikacja umożliwi także sprawdzenie online stanów magazynowych w tradycyjnych punktach sprzedaży Polar Sport.
„Polar Sport oferuje produkty turystyczne w Internecie od ponad 12 lat. Dotychczas wykorzystywane przez nas narzędzia okazały się niewystarczające do zapewnienia klientom obsługi na najwyższym poziomie. Dzięki zmianie technologii dużo łatwiejsze będzie zarządzanie naszymi produktami oraz ich kategoriami. Dodatkowo klienci internetowi zyskali możliwość sprawdzenia online czy interesujący ich model czy nawet rozmiar kurtki jest dostępny w naszych sklepach w Krakowie czy Zakopanym" - mówi Bartłomiej Rak, z polarsport.pl. „Postanowiliśmy zmienić system do obsługi naszego sklepu internetowego z kliku powodów. Po pierwsze, żeby móc konkurować z najlepszymi w swojej branży trzeba mieć pomysły i odpowiednie narzędzia do ich realizacji. Poszukiwania nowej technologii oraz firmy, która ją zaimplementuje na nasze potrzeby trwały dość długo. Zdecydowaliśmy się na sprawdzony system i partnera, z którym będziemy mogli na wysokim poziomie współpracować przez długi czas" - dodaje.
Wdrożone rozwiązanie posiada wiele zaawansowanych technologicznie funkcji, m.in. skróconą ścieżkę zakupową, dynamicznie przeliczany koszyk, szerokie możliwości konfigurowania produktów (ceny i stany magazynowe pobierane z produktów prostych, edycja zdjęcia i specyfikacji, w zależności od wybranych opcji) czy użyteczny formularz reklamacji lub zwrotu. Divante odpowiedzialne było także za integrację nowego rozwiązania z PC Market - systemem sprzedażowym do obsługi placówek stacjonarnych. Prace wdrożeniowe i dostosowanie systemu do potrzeb klienta trwały 6 miesięcy.
W ramach umowy Divante przeprowadziło szereg działań optymalizujących użyteczność platformy sprzedaży. W oparciu o testy i badania użytkowników dokonujących zakupu sprzętu turystycznego w Internecie, zaproponowano bardziej intuicyjne rozwiązania w zakresie przeglądania oferty.
„Zbudowaliśmy jeden z najbardziej zaawansowanych technologicznie systemów do obsługi sklepu internetowego ze sprzętem górskim w Polsce. Wdrożone funkcjonalności pozwalają na dowolne kształtowanie polityki marketingowej i rabatowej. Wybór Magento pozwoli na rozbudowę internetowego kanału sprzedaży i będzie służył w Polar Sport przez wiele lat" - podsumowuje Marcin Moska, New Business Developer w Divante.
Divante ma liczne doświadczenia w zakresie implementacji rozwiązań Magento w Polsce. W oparciu o tą platformę technologiczną spółka uruchomiła sklepy internetowe m.in. dla takich firm jak TIM SA czy Grupa Edukacyjna.