DLA FACHOWCÓW I MAJSTERKOWICZÓW - JULA


DLA FACHOWCÓW I MAJSTERKOWICZÓW - JULA
2012-11-14
JULA, szwedzka sieć multimarketów, swoją pierwszą rocznicę działalności na polskim rynku uczci kampanią telewizyjną.

 

Jula, już od roku jest obecna na polskim rynku.  W tym czasie otwartych zostało sześć sklepów – w Warszawie, Wrocławiu, Lublinie, Łodzi  i Słupsku - siódmy pojawi się już w połowie listopada w Gdańsku. Również w listopadzie ruszy pierwsza polska kampania telewizyjna. Spot reklamowy ma zaprezentować multimarket JULA, sieć obecną i cenioną w Szwecji od ponad dekady, szeroki asortyment produktów oraz marki własne dostępne tylko w tym sklepie. Zdecydowaliśmy się na reklamę telewizyjną, ponieważ chcemy dotrzeć do szerszej grupy Klientów i przedstawić im markę Jula i naszą ofertę, która jest  nie tylko konkurencyjna pod względem jakości, ale również cen.  – powiedziała Magdalena Lelińska, Marketing Manager Jula Poland.

Jula, w tym i w kolejnych latach,  planuje dalsze otwarcia w nowych lokalizacjach, kampania telewizyjna jest zatem wzmocnieniem działań komunikacyjnych wspierającym rozwój sieci.

30 sek. spot w listopadzie i grudniu obejrzeć będzie można w stacjach TVP, TVN, ATmedia, Polsat, Discovery. Reklama zrealizowana została przez szwedzki dom produkcyjny Film House, a planowaniem i zakupem mediów zajął się  dom mediowy Equinox Polska.  

***

Jula to szwedzka sieć multimarketów, w której zaopatrują się przede wszystkim osoby aktywnie zajmujące się majsterkowaniem. W sklepach JULA Klienci znajdą wszystko co jest potrzebne do renowacji m.in.: domu, ogrodu czy garażu. Ponadto w asortymencie JULA znajdą się produkty RTV i AGD, odzież robocza oraz wiele akcesoriów dla osób, aktywnie spędzających czas m.in. wędkując, wędrując czy jeżdżąc na rowerze. Jula to sklepy dla praktycznie myślących klientów.

Nadesłał:

Inmedia

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl