Dla kogo budują deweloperzy?


2015-10-06
Czy odbiorcami nowych mieszkań są głównie młodzi ludzie, którzy chcą się usamodzielnić? Do jakich grup nabywców kierują ofertę deweloperzy? Sondę na ten temat przedstawia portal nieruchomości Dompress.pl.


Oferta J.W. Construction skierowana jest do szerokiej grupy odbiorców, nie tylko singli, rodzin z dziećmi, ale także do inwestorów, czy osób starszych. Niebawem nasza oferta powiększy się także o lokale Aparthotelu przewidzianego w ramach warszawskiej inwestycji Bliska Wola, idealnie wpisującego się w zakup apartamentu i mieszkania pod inwestycję. Obecnie, kiedy większość osiedli jest ogrodzona i monitorowana, lokale parterowe są cenionym miejscem do zamieszkania również przez rodziny z małymi dziećmi, osoby starsze, czy niepełnosprawne. Dużym zainteresowaniem tej grupy odbiorców cieszy się inwestycja Zielona Dolina w Warszawie. Dla rodzin wielodzietnych mamy także domy w ramach programu MdM w osiedlu Villa Campina.


Mirosław Kujawski, członek zarządu LC Corp


Obecnie w sprzedaży mamy blisko 20 inwestycji w 5 miastach Polski. Są to projekty zróżnicowane, zarówno pod względem lokalizacji w ujęciu mikro, jak również struktury mieszkań. W naszej ofercie można znaleźć mieszkania zlokalizowane w centrum idealnie nadające się do zakupu inwestycyjnego, jak również lokale na cele mieszkalne, również z dopłatą w MdM.


Marta Jagłowska, marketing manager w firmie Marvipol


Nowa oferta mieszkań wprowadzona w inwestycji Lake Park Apartments skierowana jest do młodych osób, czynnych zawodowo, często pracujących w zagłębiu biurowym warszawskiego Mokotowa. Są to apartamenty o wysokim standardzie z dużymi tarasami i ogrodami. To nowa jakość na warszawskim Służewcu dedykowana już nie tylko tym, którzy poszukują swojego pierwszego lokum, ale tym, którzy rozglądają się za drugim, czy kolejnym mieszkaniem, za lepszym miejscem do życia, gdzie będą mogli czuć się komfortowo i korzystać z atrakcji, jakie oferuje osiedle.


Mirosław Bednarek, prezes zarządu Matexi Polska


Staramy się by nasza oferta była przede wszystkim dopasowana do profilu danej dzielnicy lub nawet jej konkretnego rejonu, jak na warszawskich Bielanach, gdzie zlokalizowanych jest kilka naszych inwestycji. To właśnie tu najlepiej widać rożniece pomiędzy osiedlami. Każdy z projektów w nieco inny sposób trafia w gusty klientów. Na przykład nasza, nowa inwestycja przy ulicy Żeromskiego, czy Apartamenty Marymont mogą spodobać się nieco bardziej dojrzałym klientom. Jeśli chodzi o seniorów to w każdej inwestycji staramy się myśleć o nich projektując w odpowiedni sposób wejścia do budynków, czy rozkłady mieszkań na parterze. Bezpośrednio do inwetorów i ludzi młodych adresujemy np. nowy, warszawski projekt przy ulicy Pereca, gdzie stawiamy niemal wyłącznie na kompaktowe mieszkania.


Tomasz Sznajder, wiceprezes zarządu Polnord


Różnorodność lokalizacji, metraży i rozkładów naszych mieszkań gwarantuje, że każdy znajdzie w ofercie Polnord coś dla siebie. Z myślą o singlach i rodzinach, poszukujących swojego pierwszego mieszkania, przygotowaliśmy lokale już od 30 m kw., czy mieszkania o powierzchni kwalifikującej się do dopłaty w programie MdM. W każdej inwestycji oferujemy szeroką gamę lokali o najbardziej popularnych metrażach (50-60 mkw.). Mieszkania na parterze z własnym ogródkiem są idealnym rozwiązaniem dla rodzin z dziećmi i osób starszych.


Magdalena Rurarz, dyrektor działu sprzedaży i marketingu Victoria Dom


Projektując inwestycję staramy się uwzględnić potrzeby wszystkich grup wiekowych, preferencje zarówno singli jak i dużych rodzin.


Jarosław Jankowski, prezes zarządu Waryński S.A. Grupa Holdingowa 


Przygotowane przez nas oferta mieszkań w warszawskich projektach Stacja Kazimierz i Miasto Wola adresowana jest do zróżnicowanej grupy odbiorców. Duża skala obu inwestycji oraz ich etapowa realizacja umożliwiają nam zaplanowanie lokali o różnorodnym metrażu i układzie przestrzennym, które zaspokoją oczekiwania zarówno osób młodych poszukujących pierwszego mieszkania, rodzin, jak i seniorów zmieniających lokale na bardziej komfortowe. Na podstawie sprzedaży mieszkań w naszych inwestycjach zaobserwowaliśmy, iż osoby młode coraz częściej decydują się na zakup większych lokali z myślą o przyszłości i ewentualnym powiększeniu rodziny. Z tego względu, dużą popularnością cieszą się mieszkania o powierzchni ok. 50 m kw. Warszawska Wola to dzielnica, w której mieszkania kupują osoby zmieniające lokum, poszukujące większej przestrzeni lub lepszej komunikacji z centrum miasta. 


Adrian Potoczek, dyrektor ds. sprzedaży w Wawel Service


Niedawno wystartowaliśmy z programem „Kompas Korzyści”, który pozwala samodzielnie zadecydować o warunkach zakupu mieszkania. Nabywcy mogą wybrać jedną z wielu dostępnych promocji. To propozycja zarówno dla singli, młodych małżeństw, rodzin wielodzietnych, inwestorów jak i studentów. Dzięki tej akcji, oferty w Wawel Service są dostosowane do indywidualnych potrzeb każdego z naszych klientów. Dynamiczny singiel oczekuje innych warunków zakupu niż rodzina z dziećmi, a jeszcze czegoś innego wymaga osoba kupująca mieszkanie w celach inwestycyjnych, czy młody student. Mamy ofertę, która spełni oczekiwania różnego rodzaju klientów.


Wojciech Stisz, reprezentujący firmę Barc Warszawa S.A.  


Naszą ofertę kierujemy głównie do młodych ludzi i rodzin, które chcą skorzystać z dopłat w ramach programu Mieszkanie dla młodych. W budowanej etapowo inwestycji Tarasy Dionizosa na Białołęce zaprojektowane dostępne są głównie kompaktowe lokale dla osób poszukujących w Warszawie ekonomicznych ofert mieszkaniowych.    


Autor: Kamil Niedźwiedzki


Więcej informacji dompress.pl 


Nadesłał:

prestige

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl