Dlaczego breloki to dobry prezent od firmy?
Każdej firmie zależy na tym, aby odpowiednio zachęcać obecnych klientów do wierności marce, a nowych kusić skorzystaniem z oferty. Niestety, przy obecnej konkurencji nie jest to takie proste – firmy prześcigają się w kolejnych pomysłach dotyczących rozmaitych samych produktów i usług.
Drobne, a cieszy
Być może istnieje cała grupa prezentów, które sprawdzą się lepiej niż zwykłe breloki. Jednocześnie jednak to właśnie breloki są często najchętniej otrzymywane, jeśli chodzi o gusta klientów. W dużej mierze wynika to po prostu z faktu, że są one bardzo drobnym, ale jednocześnie wysoko praktycznym upominkiem. Nie wymagają od klientów zmiany swoich przyzwyczajeń, ale mogą wprowadzać małe, przyjemne zmiany do ich otoczenia. Taki drobny prezent przynoszący jednocześnie pożytek jest doskonałym sposobem na wykorzystanie psychologicznej zasady wzajemności, gdzie klient odczuwa potrzebę zrekompensowania się marce za prezent poprzez korzystanie z jej usług.
Wygodna reklama
To kolejny aspekt, o którym warto wiedzieć, gdy mowa o brelokach – świetnie sprawdzają się one jako niewielkie miejsce do umieszczenia reklamy swojej marki. Breloki zazwyczaj tworzy się z rozmaitych metali albo skóry, dlatego są one wytrzymałe, a napis można łatwo wypalić z pomocą lasera albo wybić. W ten sposób na ładnym, eleganckim breloku umieścimy nazwę naszej marki albo logotyp, jeśli mamy dobrze prowadzoną komunikację wizualną. Co więcej, jeśli klient zdecyduje się korzystać z naszego prezentu, to mamy również ogromną opcję darmowej reklamy – napis czy logo będą zapadać w pamięć, a dzięki temu więcej osób dowie się o marce.
Indywidualizacja w cenie
Warto też pamiętać o indywidualizacji prezentów firmowych. Breloki są niewielkie, a więc koszt ich produkcji z popularnych materiałów nie jest znów taki duży. Dzięki temu bez problemu będziemy mogli skorzystać z dopasowania prezentu do naszych kryteriów i sprawienia, aby mimo popularnej formy był dopasowany właśnie do naszych wymagań. Indywidualizacja sprawia też, że możemy lepiej dobrać prezent do profilu naszych klientów – dobrze jest jednak najpierw znać ten profil, czy to poprzez regularnie czynione sondy, czy też badania, które pozwalają na ocenę charakteru, wieku i innych danych odnośnie naszych potencjalnych i stałych klientów.
Nadesłał:
brenna
|