Dobre Łaciate


Dobre Łaciate
2009-04-02
Spółdzielnia Mleczarska "MLEKPOL", z myślą o wzmocnieniu wizerunku najcenniejszej swojej marki - Łaciate rusza z kampanią reklamową mleka Łaciate.

Wiosenno-letnia kampania telewizyjna  pt "Dobre Łaciate" rozpocznie się w kwietniu 2009 roku i potrwa dwa miesiące.


Silna kampania wizerunkowa obejmie stacje telewizyjne: TVP, Polsat, TVN, stacje niszowe i  regionalne.

Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiada dom mediowy Mediaedge:cia.

Strategia komunikacji jest kontynuacją podjętych w 2008 roku działań mających na celu wzmocnienie pozycji marki Łaciate na rynku i wygenerowanie założonych wyników sprzedażowych.

Nadesłał:

ap

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl