Dobre praktyki banku Credit Agricole wyróżnione przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu
20 dobrych praktyk banku Credit Agricole zostało wyróżnionych w najnowszym raporcie “Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki”. Raport to największy w Polsce przegląd działań biznesu społecznie odpowiedzialnego w danym roku, wydawany przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu.
Wśród zaprezentowanych w publikacji działań banku znalazło się 5 długoterminowych i 15 zgłoszonych po raz pierwszy. Nowe wyróżnione inicjatywy to między innymi: warsztaty dla studentów w ramach programu „Świeża krew do pierwszej pracy”, projekt „Work-life balance” zachęcający pracowników banku do aktywności pozazawodowej, czy udział w Europejskim Wyzwaniu Rowerowym. W gronie inicjatyw podejmowanych przez Credit Agricole od kilku lat wyszczególniono m.in.: Kodeks Etyki Credit Agricole Bank Polska i program „Dzielimy się wiedzą”.
- Cieszymy się, że społeczne działania naszego banku są doceniane i wyróżniane. Dążymy do tego, by podejmowane przez nas inicjatywy odpowiadały na potrzeby naszych klientów, pracowników i pozostałych interesariuszy – mówi Przemysław Przybylski, dyrektor Biura Komunikacji Korporacyjnej Credit Agricole, odpowiedzialny za koordynację działań CSR w banku. - To niezwykle ważne, by biznes nie koncentrował się jedynie na sprzedaży i zysku, ale aby miał świadomość swojego oddziaływania na otoczenie i uwzględniał to w strategii swojego działania.
W najnowszym Raporcie “Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki” znalazło się 1190 dobrych praktyk biznesu z zakresu społecznej odpowiedzialności i zrównoważonego rozwoju. To ponad 300 praktyk więcej niż w ubiegłorocznym raporcie i kolejny rekord w 16 letniej historii publikacji, pokazujący systematyczny i coraz bardziej intensywny rozwój koncepcji CSR (corporate social responsibility) w naszym kraju.
Tegoroczna edycja raportu “Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki”, jest drugą, w której do inicjatyw firm przyporządkowane zostały Cele Zrównoważonego Rozwoju ONZ. W ten sposób FOB przyłącza się do promocji Celów, zachęcając wszystkie firmy, aby tworząc i realizując pojedyncze działania i całe strategie odpowiedzialnego biznesu − brały pod uwagę wyzwania zrównoważonego rozwoju zdefiniowane na poziomie globalnym.
Nadesłał:
prca
|