DOBRE WYNIKI MARKI BARTEK ZA MIESIĄC SIERPIEŃ
Rok szkolny rozpoczęty, rozpoczął się również dobry czas na sprzedaż obuwia dla dzieci. Kapcie szkolne, półbuty, trzewiki, to produkty, które każdy rodzic musi zakupić przed jesienią. W tym roku zaobserwowaliśmy małą zmianę – rodzice dużo wcześniej rozpoczęli zakup obuwia na jesień.
Rok szkolny rozpoczęty, rozpoczął się również dobry czas na sprzedaż obuwia dla dzieci. Kapcie szkolne, półbuty, trzewiki, to produkty, które każdy rodzic musi zakupić przed jesienią. W tym roku zaobserwowaliśmy małą zmianę – rodzice dużo wcześniej rozpoczęli zakup obuwia na jesień. To dobra informacja bo dzięki niej wakacje czyli trudny czas dla handlu zakończyły się znacznie lepszym wynikiem finansowym niż oczekiwano.
„Wynik odnotowanej zmiany jest dla nas zadowalający. W sierpniu firma osiągnęła wzrost sprzedaży o 24% w sklepach własnych i 59% w sklepie internetowym w stosunku do wyniku z roku ubiegłego” – mówi Przemysław Nowicki, manager działu rozwoju sieci.
Klienci firmy dokonujący zakupów w sklepach firmowych czy sklepie internetowym www.shop.bartek.com.pl mają do wyboru wyjątkowo szeroką ofertę obuwia nie tylko własnej produkcji ale również innych marek. Podobnie jak w latach ubiegłych w wybranych sklepach firmowych można dodatkowo dokonać zakupu takich produktów jak plecaki czy worki szkolne.
Z pewnością na efekt końcowy miał wpływ również przedłużony czas wyprzedaży. W sieci BARTEK trwał do ostatniego tygodnia sierpnia. Klienci chętnie korzystali z ostatnich dni promocji kupując m.in sandały, które dziecko będzie nosiło jako obuwie typowo szkolne. Nasze dzieci spędzają w butach szkolonych ok. 6 godzin dziennie, warto zatem zadbać by w tym czasie stopa zdrowo się rozwijała.
Wkładki antybakteryjne, elementy odblaskowe czy superelastyczna i antypoślizgowa podeszwa to tylko niektóre cechy na które należy szczególne zwracać uwagę wybierając obuwie.
Już na początku sierpnia sieć BARTEK wprowadziła do sprzedaży obuwie zimowe. Sprzedaż tego produktu tylko w sierpniu stanowiła blisko 10%.”W minionych sezonach zaobserwowaliśmy, że proces zakupów znacznie się zmienił, zakupy sezonowe rozciągnęły się w czasie, decyzja jest bardziej przemyślana, klienci zwracają większą uwagę na jakość” - dodaje Nowicki. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów firma nieustannie pracuje nad zwiększeniem walorów użytkowych swoich produktów jak również stara się być bardzo elastyczna i szybko reagować na potrzeby klienta. Stąd decyzja o wcześniejszym wprowadzeniu kolekcji zimowej do sieci czy też dbanie o detale mające ogromny wpływ na zdrowy rozwój dziecięcych stop, co jest zgodne z prozdrowotną polityką marki z 20 letnim doświadczeniem.
Nadesłał:
Bartek PR
|