Dodawanie ogłoszeń za darmo w Autotrader.pl
Serwis motoryzacyjny Autotrader.pl wprowadził zmiany w systemie dodawania ogłoszeń dla klientów indywidualnych - od początku czerwca publikacja ofert w serwisie jest darmowa. Zmianom towarzyszy kampania reklamowa, która ruszyła 8 czerwca.
Autotrader.pl jest pierwszym serwisem w kategorii ogłoszeń motoryzacyjnych, który zdecydował się na zniesienie opłaty za ogłoszenia dla klientów indywidualnych.
Dotychczas, by dodać ogłoszenie w serwisie Autotrader.pl, musieli oni dokonać wpłaty. Jednocześnie zostały wprowadzone zmiany w panelu administracyjnym dla klientów profesjonalnych. Pojawiły się w nim dodatkowe funkcjonalności, które ułatwiają zarządzanie ogłoszeniami publikowanymi w serwisie, jak np. eksportowanie oferty z serwisu Autotrader na inną stronę internetową, powiadomienia, schowek oraz inne, ułatwiające zarządzanie wszystkimi ofertami działania obejmujące kilka ogłoszeń na raz, które pozwalają m. in. jednocześnie wyróżnić je jako oferty Premium czy przedłużyć ich okres ważności.
Wprowadzeniu zmian w serwisie Autotrader.pl towarzyszy ogólnopolska kampania reklamowa, która ruszyła 8 czerwca. Obejmie ona nośniki reklamy zewnętrznej (powierzchnie AMS), internet (m.in. portal Gazeta.pl, Moto.pl), radio (Złote Przeboje, Roxy FM), oraz prasę (m.in. AutoBit, AutoBiznes).
Autotrader.pl to jeden z największych serwisów z ogłoszeniami motoryzacyjnymi w Polsce. Od czerwca 2008 roku należy do grupy serwisów motoryzacyjnych Agory, która w marcu 2009 roku posiadała 1 107 209 użytkowników, w tym Autotrader.pl ponad 452 tys. użytkowników (źródło: Megapanel PBI /Gemius, marzec 2009). Serwis zawiera bogatą ofertę kupna-sprzedaży samochodów osobowych, pojazdów użytkowych, terenowych, motocykli, łodzi i jachtów. Oprócz ofert motoryzacyjnych w serwisie można znaleźć porady dla kupujących pojazdy oraz oferty ubezpieczycieli. Serwisy partnerskie Autotrader.pl to m.in.: Gazeta.pl, Moto.pl, eBay.pl, Interia.pl oraz Autofoto.pl.
Nadesłał:
ap
|