Dogonić Justynę Kowalczyk. Konkurs Merceds-Benz


2011-11-01
17 października 2011 roku na profilu Facebook: Mercedes-Benz Polska, rozpoczął się specjalny konkurs z udziałem ambasadorki marki - Justyny Kowalczyk. Konkurs polega na ukończeniu 4-etapowej gry internetowej oraz udzieleniu odpowiedzi na pytanie finałowe.

Najciekawsze, dwie najbardziej kreatywne odpowiedzi zostaną nagrodzone bardzo cenną nagrodą - wyjazdem Mercedesem nowej Klasy M na narty do regionu Nassfeld w Austrii.

 

Aktywność ta jest niestandardowym wzmocnieniem tradycyjnej kampanii reklamowej (prasa, internet), która ma za  zadanie promowanie systemu napędowego 4MATIC w samochodach marki Mercedes-Benz i wprowadzenie nowego modelu Klasy M na rynek.

 

Za organizację konkursu, stworzenie aplikacji oraz zakup mediów odpowiada MEC.

Nadesłał:

kalitero

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl