Dom Mody Klif z sukcesem zakończył rok 2019!
Początek nowego roku daje nie tylko wyzwania i możliwości, ale także okazję do podsumowań tego, co już się wydarzyło.
Rok 2019 w warszawskim Klif obfitował w urodzinowe eventy, poszerzenie oferty o nowych najemców, także globalnych graczy oraz unikatowe projekty jak Glam i Fashion Studio, których głównym celem było wsparcie odwiedzających oraz otwarcie się na ich potrzeby, zainteresowania, wspólne chwile i wzajemne relacje… Dzięki temu Klif stał się otwartą przestrzenią, w której moda idzie w parze z unikatowym customer experience, a każda wizyta niesie ze sobą niezapomniane wrażenia.
Zmiana strategii komunikacji
Poprzedni rok w Domu Mody Klif rozpoczęto zmianą strategii komunikacji i identyfikacji wizualnej na tle pozostałych centrów handlowych. Klif otworzył się na nowości, lokalne wydarzenia, a przede wszystkim na ludzi i ich wzajemne relacje. Towarzysząca zmianom kampania „Otwarty na…” pokazała nowe podejście marki do odwiedzających galerię, wspierania młodych talentów, lokalnych społeczności i ich inicjatyw. Klif dzięki temu stał się miejscem przyjaznym, w którym na równi z modą stawia się człowieka, a każda wizyta zapewnia nie tylko materialne przeżycia.
Kolejna dekada za nami
Ubiegły rok w warszawskim Klifie upłynął pod znakiem 20 urodzin! Otwarty w 1999 roku Dom Mody Klif był jednym z pierwszych centrów handlowych w Polsce. Podczas minionych dwóch dekad utrzymywał pozycję lidera i kreatora wielokrotnie nagradzanych trendów z zakresu fashion i lifestyle. Jubileuszowy rok otworzył cykl eventów, których zwieńczeniem była Jubileuszowa Jesień. Przez cały rok odwiedzający mogli wspólnie z galerią świętować i brać udział w różnorodnych atrakcjach m.in. w pokazach, licznych konkursach, koncertach, spotkaniach z przedstawicielami świata mody, make-up i show-biznesu oraz warsztatach czy metamorfozach pod okiem ekspertów. Za sprawą zorganizowanych wydarzeń odwiedzający mieli okazję udać się w podróż pełną sentymentalnych wspomnień.
Pierwszy w Europie LG Brand Store
Klif zaufali nie tylko klienci, ale również światowe firmy. Jedną z nich jest globalny gracz na rynku elektroniki i innowacji technologicznych - marka LG, która wybrała Dom Mody Klif w Warszawie na swój pierwszy w Europie Brand Store. Dzięki temu w Klif otwarto jedyny salon z możliwością poznania prestiżowych produktów z linii SIGNATURE, przetestowania najnowszych telewizorów OLED czy NanoCell i konsultacji z wykwalifikowanymi doradcami klienta.
Szereg nowych najemców
W 2019 roku do grona najemców dołączyły marki, które poszerzyły szeroki wachlarz najemców Domu Mody Klif o nowe segmenty m.in. technologię oraz design. Firma 10DAYS Amsterdam słynąca z minimalistycznych kolekcji i dodatków, marka MOOD, czyli polski premium multibrand, dedykowany nowoczesnym kobietom oraz światowa marka NISSA to tylko niektóre z nowo dostępnych butików. Nie sposób pominąć również Villeroy&Boch – odpowiedzialnej za wyjątkowe produkty z działu łazienki i wellness oraz stoiska pioniera w produkcji bezdymnych urządzeń elektronicznych - IQOS.
KLIF I FASHION & GLAM STUDIO oraz dedykowana strefa POP UP
Warszawski Klif postawił także kolejny krok w stronę wyjątkowego Customer Experience, tworząc unikatowe na Polską skalę FASHION & GLAM STUDIO. To miejsce dające możliwość skorzystania z pomocy szerokiego grona profesjonalistów z zakresu stylizacji, doradztwa personalnego, dress-codu oraz makijażu i pielęgnacji. Od niedawna odwiedzający galerię mogą w komfortowej atmosferze spotkać się na miejscu z wybranym specjalistą i przy kawie poradzić się oraz dopasować odpowiednią stylizację i makijaż.
– Stworzony przez nas projekt POP-UP, jest uzupełnieniem dotychczasowego serwisu FASHION i GLAM STUDIO o spotkania z dedykowanymi stylistami i kosmetologami, […] podczas których pomogą wybrać produkty i stylizacje dopasowane do potrzeb i oczekiwań każdego – informuje Sylwia Wiszowata-Łazarz, Associate Director Poland w firmie Cushman&Wakefield, zarządzającej Klifami - W ten sposób staramy się stworzyć przestrzeń, w której oprócz zakupów możemy doświadczyć emocji, integrować i wspólnie się rozwijać – dodaje.
Pomocą służą m.in. pasjonatka mody - Ewelina Zesiuk, ekspertka stylu biznesowego – Katarzyna Kobiela, stylista gwiazd – Grzegorz Bloch oraz Make-up Artist Magdalena Pieczonka.
Nadesłał:
z.kukielak@gardenofwords.pl
|