DOM.pl wdraża nowy program lojalnościowy


DOM.pl wdraża nowy program lojalnościowy
2010-07-07
Grupa DOM.pl, lider na rynku sprzedaży gotowych projektów domów, wdraża nowy program lojalnościowy dla swoich Klientów. Bonusy czekają również na wszystkich użytkowników skupionych wokół portalu społecznościowego dla budujących.

Program lojalnościowy DOM.pl ma na celu premiowanie Domowników - użytkowników portalu społecznościowego, których aktywność przyczyni się do poszerzania grona kupujących. Wszystkie zakupione projekty domów zostaną uhonorowane specjalnym Kodem Promocyjnym do przekazania znajomym. Obdarowany będzie mógł go wykorzystać na zakupy w oznaczonych działach DOM.pl, natomiast właściciel projektu otrzyma dodatkowe punkty, których określoną wartość będzie mógł przeznaczyć na wybrane z listy promocyjnej produkty.

Kod Promocyjny będzie mógł uzyskać każdy, kto zakupił projekt domu, nawet jeśli transakcja została przeprowadzona przed rozpoczęciem Programu. W tym celu wystarczy jedynie przesłać informację dotyczącą szczegółów zamówienia.

Program lojalnościowy wkrótce obejmie również pozostałych Domowników, którzy jeszcze nie zdecydowali się na zakup gotowego projektu bądź ich obecność na portalu społecznościowym wiąże się z innymi etapami. DOM.pl skupia bowiem wokół siebie ludzi nie tylko budujących, ale i urządzających swój dom czy szukających ciekawych inspiracji i znajomości. Będą oni mogli wkrótce otrzymywać punkty za różnorodną aktywność na portalu: np. uczestnictwo na forum, dzielenie się swoimi doświadczeniami i ciekawymi zdjęciami. Już teraz zostaną oni uhonorowani startowymi punktami za zarejstrowanie się na portalu, a obecni - za przystąpienie do Programu. Pozyskiwane punkty wszyscy wymieniać będą mogli na oznakowane w działach DOM.pl produkty.

Szczegóły zasad przyznawania punktów oraz ich wartości można znaleźć na stronach DOM.pl.

Nadesłał:

DOM.pl
http://www.dom.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl