Domino – znaczący polski akcent na targach fensterbau/frontale 2014


Domino – znaczący polski akcent na targach fensterbau/frontale 2014
2014-04-02
W dniach 26-28 marca firma Domino prezentowała swoje produkty podczas Międzynarodowych Targów Okno Drzwi Fasada w Norymberdze. Polskie przedsiębiorstwo z ponad 30-letnim doświadczeniem przedstawiło ofertę klamek oraz okuć meblowych dla światowych producentów stolarki budowlanej. Produkty o nowo

W tym roku podczas targów w Norymberdze stoisko firmy Domino odwiedziło ponad 2 000 gości, a podczas rozmów trwających przeszło 150 godzin wypito około 1500 filiżanek kawy. Duże zainteresowanie, jakim cieszyła się ekspozycja Domino, potwierdziło słuszność strategii obranej przy formułowaniu oferty na ten rok. Firma postawiła przede wszystkim na odważne rozwiązania stylistyczne i wysoką niezawodność.

Na stoisku firmy Domino można było zobaczyć ponad 50 wzorów klamek, które odzwierciedlają coraz mocniejszy wpływ mody i trendów we wzornictwie przemysłowym. Ekspozycja obejmowała szerokie spektrum wzorów klamek od luksusowych – Coral-QR, przez modernistyczne – Net-QR, minimalistyczne – Qubik-QR, czy retro – Casablanca, a na ponadczasowych i klasycznych wzorach kończąc. Pełna oferta marki Domino daje szerokie możliwości projektowania modnych kompozycji we wnętrzach.

 

- Dzisiaj na klamki nie patrzy się już w stricte funkcjonalny sposób. Mają nie tylko otwierać i zamykać drzwi, lecz również zdobić je i nadawać im indywidualnego wyrazu. Zestawiając odpowiednio wzory i kolory drzwi z dopasowanymi klamkami zarówno architekci wnętrz, jak
i klienci są w stanie stworzyć unikalną kompozycję odzwierciedlającą ich najbardziej wyrafinowane gusta estetyczne. Na naszym stoisku zaprezentowaliśmy szeroki wybór wzorów, co spotkało się z dużym zainteresowaniem odwiedzających   -
mówi Piotr Świszcz Dyrektor Handlowy w firmie Domino.  

 

Firma Domino zaprezentowała również pełną ofertę akcesoriów do produkcji stolarki okiennej, drzwiowej oraz mebli. Oferta obejmowała zarówno klamki okienne, jak i okucia meblowe. Celem firmy Domino jest stworzenie możliwie najpełniejszego spectrum specjalistycznych akcesoriów, które umożliwiają profesjonalistom korzystanie
z rozwiązań systemowych.  

 

 - Nasza oferta akcesoriów ma możliwie w najlepszy sposób pomagać naszym parterom i montażystom w realizacji nawet najbardziej złożonych zadań. Stawiamy na niezawodność oraz wysoką jakość użytych materiałów. Chcemy, by monterzy używając naszych akcesoriów mieli pewność co do ich trwałości. Podczas tegorocznych targów zestawialiśmy naszą ofertę z propozycjami wiodących światowych producentów. Efekt porównania spełnia nasze oczekiwania i jest dobrym prognostykiem do dalszych prac - mówi Adam Brachmann Dyrektor ds. rozwoju rynku w firmie Domino.

 

Polski i światowy klient oczekuje więcej

Firma Domino posiada 30-letnie doświadczenie na rynku polskim. Z roku na rok coraz częściej uczestniczy w światowych targach.

 

- Międzynarodowe targi o takim znaczeniu jak fensterbau/frontale to wskaźnik tego, co jest obecnie innowacyjne i modne. Często przedstawiana jest dopiero idea czy kierunek, który obiera branża, a na które coraz większy wpływ mają gusta klientów oraz preferencje profesjonalistów. Chcemy bacznie słuchać tych głosów, aby nasze produkty najlepiej spełniały ich oczekiwania. W przyszłości planujemy wystawiać się również na innych międzynarodowych targach. Mamy zamiar ciągle się rozwijać, dlatego będziemy chcieli zaznaczyć naszą obecność na światowym rynku – dodaje Piotr Świszcz, Dyrektor Handlowy w firmie Domino.

Nadesłał:

E.C.H.O. Communications

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl