Domodi współpracuje z marką Solar


Domodi współpracuje z marką Solar
2012-11-14
Domodi.pl to największy w Polsce serwis, umożliwiający przeglądanie oraz inspirowanie się produktami dostępnych w bazie marek. Użytkownicy mogą tworzyć gotowe zestawy spośród artykułów firm dostępnych w serwisie, komponować je z dowolnymi dodatkami i dzielić się nimi poprzez kanały social media.
Serwis nieustannie rozwija się – najświeższym sukcesem firmy jest pozyskanie nowego partnera – marki odzieżowej Solar. To kolejny obok takich marek jak Monnari, Ochnik czy Deichmann, duży brand odzieżowy, który powiększy bazę produktową serwisu o dodatkowy asortyment.

O komentarz odnośnie współpracy, poprosiliśmy Annę Karpińską, Specjalistę ds. PR w firmie Solar.

1.Dlaczego firma Solar zdecydowała się na współpracę z serwisem Domodi.pl?

Od czasu otwarcia sklepu internetowego jesteśmy mocniej widoczni w Internecie – prowadzimy kampanię wizerunkową na kilku portalach, jesteśmy też obecni w kanałach social media (Facebook i Pinterest). Nasza obecność na Domodi.pl to uzupełnienie prowadzonych działań. Myśleliśmy o  portalu, który będzie nie tylko narzędziem służącym do porównywania cen, ale zaproponuje dodatkowe funkcje. Ponadto przykładamy dużą wagę nie tylko do tego gdzie, ale i jak będą prezentowane nasze produkty. Duże znaczenie ma dla nas również dobór marek, wśród których prezentowany jest Solar. Domodi.pl zdaje się spełniać wszystkie nasze wymagania.

 2.Czy jest to Państwa pierwsza tego typu współpraca z serwisem typu social-commerce?

Tak. Dopóki nie prowadziliśmy sprzedaży internetowej, nie mieliśmy możliwości by w ten sposób zaistnieć w Internecie. Teraz jednak chcemy zaprezentować markę nowym odbiorcom. W przypadku Domodi, wartością dodaną  portalu, jest możliwość kreowania przez Klienta swojego własnego stylu i tworzenia oryginalnych stylizacji, które następnie może urzeczywistnić poprzez zakupy.

3. Jakie są  Państwa oczekiwania wynikające ze współpracy?

Przede wszystkim chcemy dać możliwość odkrycia marki Solar  nowej grupie Klientów, tym którzy swoje zakupy realizują głównie w sieci. Dla części z nich informacja o tym, że Solar ma swój sklep internetowy cały czas może okazać się zaskoczeniem. Sądzimy również, że dla naszych obecnych Klientów będzie to inspirujące narzędzie, z którego zaczną chętnie korzystać, uzupełniając zakupy w naszym sklepie dodatkowymi, komplementarnymi produktami z pokrewnych branż.

4. Jaką część działań PR-owych i marketingowych w Państwa firmie stanowią działania w Internecie?

Coraz większą! Z każdym sezonem nasza obecność i zaangażowanie w działania o charakterze PR-owym i reklamowym w przestrzeni internetowej rosną. Dostrzegamy ogromny potencjał w tego typu projektach. Jednakże działania podejmowane wirtualnie muszą być spójne z pozostałą częścią naszej polityki wizerunkowej, która jest subtelna, nienarzucająca się i zgodna z duchem marki.

5. Jaki jest Państwa stosunek do promowania marki w portalach społecznościowych?

Bardzo pozytywnie postrzegamy takie media jak: Facebook czy Pinterest. Nasz Fanpage na portalu FB liczy sobie już ponad 15 tys. i  rozwija się w coraz ciekawszym kierunku. Poprzez obecność na FB czy Pintreście chcemy promować wizerunek marki, pokazywać jej filozofię i charakter – to nie są działania nastawione na agresywną komunikację.

Nadesłał:

social-hunters

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl