DOMOTEX 2016. Sukces marki Chapel Parket


DOMOTEX 2016. Sukces marki Chapel Parket
2016-01-20
Rynek podłóg się zmienia, a rolą jego liderów jest nie tylko nadążanie za odbiorcami, ale i kreowanie trendów. Kwintesencją tego podejścia była ekspozycja marki Chapel Parket na tegorocznych targach DOMOTEX. W nowocześnie zaaranżowanym, otwartym pawilonie swoją premierę miały nowe odcienie dębowych podłóg tej marki. Frekwencja na stoisku była bardziej niż zadowalająca; zakończoną właśnie odsłonę tego ważnego dla branży wydarzenia, przedstawiciele marki Chapel Parket oceniają bardzo pozytywnie.

Dębowe podłogi marki Chapel Parket są co roku, od ponad dekady, prezentowane na targach DOMOTEX - jednym z najważniejszych wydarzeń światowej branży podłogowej. Jak podają organizatorzy, w tegorocznej edycji, którą zainaugurowano 16 stycznia, wzięło udział niemal 1450 wystawców reprezentujących blisko 60 krajów. Tak dużej liczby eksponentów nie było w Hanowerze od lat. Warto odnotować, że aż 85 proc. firm, które zaprezentowały swoją ofertę wywodzi się spoza Niemiec. Zakończona 19 stycznia odsłona show targowego miała dla marki Chapel Parket szczególne znaczenie - dębowe podłogi prezentowała zupełnie nowa ekspozycja.

Chapel Parket wyznacza nowe (targowe) trendy
Uczestnicy DOMOTEKSU zdążyli już przyzwyczaić się do rozmachu pawilonu marki Chapel Parket. Stoisko o powierzchni ok. 150 metrów kwadratowych zawsze jest usytuowane w centralnym punkcie hali nr 8; toteż trudno przejść obok niego obojętnie. - W tym roku ekspozycja była jeszcze bardziej niż dotychczas otwarta na gości. Pawilon zbudowany w formule open space nie onieśmielał odwiedzających, wręcz przeciwnie. Tradycyjnie, wzrok przykuwała już sama podłoga zbudowana tym razem z klepek ułożonych w podwójną jodełkę, duże zainteresowanie budziły także obrotowe ekspozytory wbudowane w ściany pawilonu i oczywiście próbki poszczególnych kolekcji podłóg dostępne w jego wnętrzu - relacjonuje Sebastian Kos, ekspert firmy Chapel Parket Polska, oferującej podłogi Chapel Parket. W nowocześnie zaprojektowanym stoisku nie zabrakło jednak odniesień do tradycji i rzemieślniczego charakteru podłóg Chapel Parket. - Fragment ekspozycji prezentującej nowe odcienie wieńczyły dębowe pnie, które ukazywały strukturę tego surowca. Drzewa nie zostały pozbawione kory, przez co stanowiły kontrapunkt dla nowoczesnej formuły pawilonu - dodaje S. Kos. 

Nowy sposób prezentowania podłóg Chapel Parket został bardzo pozytywnie oceniony przez gości pawilonu. -Odwiedzający podkreślali, że przestronne, jasne wnętrze jest dużo „lżejsze”, a przez to znacznie bardziej efektywne i efektowne od zabudowanych, wypełnionych szczelnie próbkami podłóg stoisk pozostałych wystawców - uzupełniaPaweł Bekas, ekspert marki Chapel Parket. Co ciekawe, przedstawicielom marki Chapel Parket trudno było oprzeć się wrażeniu, że niektóre elementy stoisk innych producentów zostały zainspirowane ich poprzednimi ekspozycjami. 
Traktujemy to jako komplement - mówi krótko P. Bekas.

Marka Chapel Parket kreuje nowe trendy, a najlepszym miejscem do ich zaprezentowania są targi DOMOTEX. Podczas tegorocznego wydarzenia swoją premierę miała paleta nowych barw.
Prace nad stworzeniem nowych kolorów rozpoczęły się w ubiegłym roku. Inspiracją był rynek i płynące z niego informacje zwrotne. Najnowsze propozycje są adresowane głównie do inwestorów poszukujących ciemniejszych odcieni i szarości z charakterem. Wszystkie kolory podłóg Chapel Parket są rezultatem stosowania odpowiednich metod obróbki surowca, to właśnie dzięki nim barwy są trwałe i intensywne zarazem. Dla przykładu: do uzyskania nowych odcieni potrzebne jest przeprowadzenie m. in. aż sześciu różnych procesów - informuje P. Bekas.

Dobre otwarcie 2016 roku
Targi DOMOTEX 2016 w pewnym sensie zainaugurowały nowy rok w branży podłogowej. Spotkanie profesjonalistów w Hanowerze traktowane jest jako barometr trendów, a jednocześnie prognostyk dla całego sektora. - Tegoroczne targi były dla nas niezwykle udane: to był bardzo intensywny czas wypełnionymi konstruktywnymi rozmowami i pozytywnymi informacjami zwrotnymi. Frekwencja dopisała, pawilon został bardzo dobrze oceniony, a nowe kolory wzbudziły zainteresowanie, mamy więc powody do zadowolenia - przyznaje Sebastian Kos.

Tym, co szczególnie cieszy przedstawicieli firmy Chapel Parket Polska jest fakt, iż renoma dębowych podłóg Chapel Parket stale rośnie. - Coraz częściej w mowie potocznej marka Chapel Parket używana jest jako synonim stylizowanych podłóg. Wszystkie produkty aspirujące do tego segmentu są porównywane do naszych podłóg. Spodziewamy się, że w tym roku tendencja ta będzie jeszcze wzrastała - zdradza S. Kos.

Najbliższe spotkanie branżowe z udziałem marki Chapel Parket odbędzie się w dniach 2-5 lutego br. Dębowe podłogi z oferty Chapel Parket Polska będzie można zobaczyć podczas targów BUDMA 2016, będą one eksponowane w BIMStrefie Archispace, specjalnej przestrzeni dedykowanej architektom i branżowym projektantom.


* * *


Autor tekstu i zdjęć: Anna Koza, Adventure Media


* * *

Chapel Parket – podłogi z własną historią 
www.chapelparket.pl
www.facebook.com/ChapelParketPolska 

Przy produkcji podłóg Chapel Parket stosowany jest olej Floor Service Hardwax Oil, który ma dużą odporność na ścieranie, działanie wody, wina, piwa, coli, kawy, herbaty, soków owocowych i mleka. Substancja jest zgodna z normą DIN 68861 1A. Odporność na działanie śliny i potu jest zgodna z normą DIN 53160. Olej jest ponadto zgodny z europejską normą EN71 dotyczącą zabawek z drewna.


* * *

KONTAKT:
Chapel Parket Polska Sp. z o.o.
www.chapelparket.pl

Anna Koza
specjalista ds. public relations
anna.koza@adventure.media.pl

Adventure Media s.c. Agencja Public Relations
www.adventure.media.pl
tel. 32 724 28 84
fax 32 417 01 70

Nadesłał:

Adventure Media

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl