Domowe ciasto w świątecznej kampanii Palmy z Murzynkiem


Domowe ciasto w świątecznej kampanii Palmy z Murzynkiem
2013-12-02
Pod hasłem Upiekłam domowe ciasto wystartowała tegoroczna odsłona kampanii reklamowej margaryny Palma z Murzynkiem Zakładów Tłuszczowych „Bielmar”. Komunikacja o charakterze wizerunkowym potrwa do końca grudnia w telewizji, Internecie oraz prasie.

Celem kampanii jest wzmocnienie wizerunku marki margaryna Palma z Murzynkiem, jako produktu z długą tradycją, silną rekomendacją do domowych wypieków i gwarancją kulinarnej satysfakcji, w kluczowym dla całorocznej sprzedaży, okresie przedświątecznym.

 

Emisję ośmiosekundowych bilbordów sponsorskich zaplanowano w TVP1, TVP2, TVP Rozrywka, TVP Seriale, Polsat, Polsat Cafe, Polsat Film oraz TLC. Do kampanii prasowej wybrano tytuły poradnikowe i kobiece wydawnictw Bauer, Edipresse oraz Phoenix Press. W Internecie kampania odsłonowa zostanie zrealizowana w portalach o tematyce kulinarnej i lifestylowej, w serwisach Polskapresse, IDMnet, G+J, Edipresse, TVN Online oraz na platformie TVN Player (spot 15” oraz nowy kanał z mini serialem kulinarnym z margaryną Palmą w roli głównej), a także na platformie ipla.tv. Dodatkowe wsparcie promocyjne dla serialu kulinarnego „Miłość z piekarnika” zaplanowano na kanale YouTube.

 

Kompleksową realizację kampanii, obejmującą kreacje oraz zakup wszystkich mediów, powierzono Innovations Communications Group. Działania PR dla marki Palma z Murzynkiem realizuje Kolterman Media Communications.

Nadesłał:

KMC

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl