Doskonałe standardy wypoczynkowe w sieci hoteli BEST WESTERN
BEST WESTERN to największa na świecie rodzina hotelowa, do której należy ponad 4000 hoteli znajdujących się w ponad 100 krajach, w tym także w Polsce.
Wszystkie hotele należące do sieci są niezależnie zarządzane i stanowią własność prywatną. Mimo tego, standardy usług, jakie serwują Gościom poszczególne hotele, są zawsze na najwyższym poziomie.
Każdy hotel sieci BEST WESTERN, mimo tego, że należy do jednej rodziny hoteli, zachowuje swoją odrębność administracyjną oraz finansową. Pozwala to nowym członkom sieci czerpać korzyści z działalności pod znaną na całym świecie marką i jednocześnie oferować Klientom swój indywidualny styl odzwierciedlający lokalne tradycje danego regionu.
Jednak wszystkie hotele BEST WESTERN w Finlandii, krajach nadbałtyckich i w Polsce są zobowiązane do zapewnienia swoim Gościom możliwie najlepszych warunków pobytu oraz wysokiej jakości usług. Zachowanie zgodności ze standardami jest celem, który dotyczy wszystkich hoteli, bez względu na to czy jest to hotel BW PREMIER, BW PLUS czy BW klasy midscale.
Standardami usług oferowanych przez sieć hoteli BEST WESTERN, są:
• możliwość płacenia powszechnie akceptowanymi kartami płatniczymi - Visa, American Express oraz MasterCard,
• w pokoju (lub na życzenie) Gościa znajdować się będzie żelazko oraz deska do prasowania,
• w pokoju (lub na życzenie) Gościa dostęp do sprzętu umożliwiającego parzenie pysznej kawy lub herbaty,
• zakaz palenia, którym objętych jest minimum 50% pokoi, przy czym część hoteli BEST WESTERN jest objęta całkowitym zakazem palenia,
• bezpłatny dostęp do szybkiego Internetu,
• możliwość do zamówienia śniadania; każdy z hoteli BW posiada salę do serwowania śniadań, restaurację lub dostępna jest usługa room service, co pozwala na spożycie posiłku w wybrany sposób,
• możliwość skorzystania z suszarki do włosów w każdym pokoju; na życzenie Gości będzie można skorzystać z maszynki do golenia, kremu do golenia, zestawu do szycia czy też pasty do zębów,
• dostęp do telewizji w każdym pokoju z przynajmniej jednym kanałem informacyjnym prezentowanym w języku angielskim,
• dostęp do butelkowanej lub puszkowanej wody na miejscu,
• możliwość skorzystania z kserokopiarki,
• w każdym z pokoi znajduje się radio-budzik,
• dostęp do bezpłatnej przechowalni bagażu w ciągu dnia oraz do 6 godzin po wymeldowaniu;
Również w standardzie rodziny hotelowej BEST WESTERN i zgodnie z polityką sieci dzieci poniżej 12 roku życia, które są w czasie podróży i podczas przebywania w hotelu pod opieką dwóch dorosłych osób, nocują bezpłatnie.
Sieć hoteli BEST WESTERN umożliwia również Gościom przywożenie ze sobą kotów i psów. Wystarczy wybrać jeden z przyjaznych zwierzętom hoteli i zamieszkać w nim razem ze swoim pupilem.
Więcej informacji na: http://www.bestwestern.pl/
Nadesłał:
Peperoni
|