dotPR dla Flotis


2009-08-28
Agencja dotPR rozpoczęła działania wizerunkowe, dla wprowadzanego właśnie na rynek, systemu monitoringu flot samochodowych Flotis. Zadaniem dotPR jest kształtowanie relacji z mediami oraz zbudowanie widoczności marki w Internecie.

Flotis to usługa umożliwiająca lokalizację pojazdów za pomocą strony internetowej i mobilnego urządzenia monitorującego umieszczanego w pojeździe. Przeznaczona jest zarówno dla małych jak i dużych firm posiadających floty samochodów wykorzystywane na terenie Polski.

To drugie zlecenie jakie realizujemy dla tego klienta - mówi Krzysztof Skowronek koordynujący działania dla Flotis. - Kilka miesięcy temu pracowaliśmy razem przy wprowadzeniu na rynek urządzania dla kierowców opartego na systemie GPS - dodaje.

Producentem usługi Flotis jest firma Neptis Sp. z o.o. z Poznania, która specjalizuje się w tworzeniu systemów opartych na technologiach GPS oraz GPRS. Realizacja zlecenia potrwa kilka miesięcy.

Więcej informacji na www.flotis.pl oraz www.dotpr.pl .

dotPR - agencja public relations wyspecjalizowana w działaniach komunikacyjnych prowadzonych w Internecie w tym szczególnie w tzw. nowych mediach (serwisy społecznościowe, mikroblogging, etc). Przewagą konkurencyjną dotPR jest również wykorzystywanie rozwiązań technologicznych w obszarze tradycyjnego public relations.  Agencja obecna na rynku od początku 2008 roku wspierała wizerunkowo m.in. takich klientów jak Kolporter S.A., ESKK, Exide/Centra, GG Pro (Livechat Software) czy Delikatesy internetowe A.pl. Specjaliści agencji prowadzili także szkolenia z zakresu wykorzystania technik PR w Internecie, dla firm takich jak Lasy Państwowe.

Nadesłał:

ap

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl