Double Brand i eFresh firmami partnerskimi


Double Brand i eFresh firmami partnerskimi
2009-05-27
Agencja reklamowa Double Brand i agencja marketingu interaktywnego eFresh nawiązały partnerską współpracę w celu poszerzenia kompetencji obydwu firm oraz pełniejszą obsługę Klientów w zakresie tworzenia kompleksowych akcji promocyjnych.

Dzięki porozumieniu eFRESH zaoferuje wsparcie dla Double Brand w zakresie wykorzystania mediów interaktywnych (serwisy internetowe, prezentacje  multimedialne, rozwiązania mobilne), a Double Brand poszerzy ofertę eFRESH w zakresie kreacji.

Dodatkowo planowane są wzajemne szkolenia - zarówno wewnętrzne jak i dla Klientów obydwu firm - dotyczące efektywnego wykorzystywania Internetu oraz niestandardowych form promocji w działaniach marketingowych. "Wspólne działania z Double Brand pozwolą nam nie tylko na wymianę doświadczeń w zakresie kreacji materiałów promocyjnych, ale także na oferowaniu kompleksowych strategii promocji obejmujących zarówno Internet jak i tradycyjne media" - mówi Szymon Wesołowski, Dyrektor Operacyjny eFRESH.

"Obecnie ciężko sobie wyobrazić skuteczne działania promocyjne bez połączenie działań on-line i off-line. Z drugiej strony jesteśmy przekonani o konieczności specjalizacji firm w branży reklamowej, dlatego w zakresie e-marketingu zdecydowaliśmy się na współpracę z agencją marketingu interaktywnego eFRESH" - dodaje Krzysztof Kozioł, Dyrektor Kreatywny Double Brand.

Double Brand to poznańska agencja reklamowa działająca na rynku od 1999 roku. W zakres usług firmy wchodzi m.in. opracowywanie systemów identyfikacji wizualnej (logotypy, Corporate Identity, Brand Identity), projektowanie materiałów reklamowo-informacyjnych, opracowywanie strategii oraz wsparcie eventów. Do grona Klientów firmy należą między innymi: Kompania Piwowarka, Autostrada Wielkopolska, Żabka Polska, Urząd Miasta Poznania, Scan Holiday, BZ WBK. Firma w zakresie działań ATL współpracuje z Universal McCann.

eFRESH to agencja marketingu interaktywnego specjalizująca się od 2002 roku w tworzeniu kompleksowych akcji promocyjnych w Internecie. Najważniejsi Klienci eFRESH to: NESTLÉ FITNESS, Kross, Shell Autoserv, Centra S.A., sieć handlową BILLA, Grupa Kapitałowa PBG, ESKK, Feu Vert oraz Urząd Miasta Poznania.

Nadesłał:

ap

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl