DROSED promuje markę Podlaski nad morzem


DROSED promuje markę Podlaski nad morzem
2013-07-10
„Podlaski na fali 2013” to najnowsza, wakacyjna akcja DROSED promująca kultowy pasztet wśród młodych, aktywnych konsumentów.

Przez trzy letnie weekendy pod hasłem „Nie ma Podlaskiego, nie bawię się” w wybranych miejscowościach nadmorskich, w strefie Podlaski organizowane będą gry i konkursy z atrakcyjnymi nagrodami. Akcja „Podlaski na fali 2013” ma na celu wzmocnienie świadomości marki i budowanie pozytywnych konotacji wśród młodszych konsumentów. Działania obejmą Mielno (12-14.07.), Łebę (19-21.07.) i Władysławowo (9-11.08.). Za koncepcję i realizację akcji oraz kreację materiałów promocyjnych odpowiada Agencja Reklamowa Brandcomm Polska.

 

W specjalnie oznakowanych namiotach animatorzy i hostessy zachęcą do udziału w zawodach, w których będzie można wygrać kubki, koszulki i inne wakacyjne gadżety. Uczestnicy zabawy sprawdzą swoje siły w wyścigach na rowerze, kręceniu hula-hop, mini golfie, rzutach do celu i układaniu puzzli na czas. Dodatkową atrakcją będzie obecność profesjonalnego karykaturzysty, który wykona portrety uczestników po okazaniu przez nich dowodu zakupu Pasztetu Podlaskiego.

 

Elementem akcji promocyjnej jest również specjalna aplikacja konkursowa na facebook’u. W konkursie fotograficznym mogą wziąć udział osoby, które prześlą na fanpage Podlaski swoje zdjęcie zrobione przy cutoucie. Autorzy zdjęć wykonanych w każdej z miejscowości, które zdobędą największą liczbę polubień, wygrają tablety Samsung Galaxy. Więcej informacji o akcji i konkursie na https://www.facebook.com/PodlaskiDrosed.

 

Więcej informacji o Grupie DROSED można znaleźć na stronie www.drosed.pl.

 

Informacje o Grupie DROSED

Grupa DROSED to jeden z największych producentów drobiu i wyrobów drobiowych w Polsce. W jej skład wchodzą cztery spółki: Drosed S.A., Roldrob S.A., Sedar S.A. oraz Drosed Surowiec S.A.  Od 2000 r. DROSED należy do francuskiej Grupy LDC, która jest jednym z europejskich liderów w produkcji drobiu świeżego. Działalność Grupy DROSED koncentruje się na czterech obszarach: surowcu, produkcji drobiu i elementów          z drobiu, a także produkcji wędlin drobiowych oraz konserw drobiowych. Produkty marki DROSED, w tym standardowy produkt firmy – Pasztet Podlaski – są obecne na półkach większości hiper- i supermarketów, dyskontów, a także tradycyjnych sklepów. DROSED przykłada ogromną wagę do bezpieczeństwa wytwarzanych produktów. Firma rygorystycznie przestrzega najwyższych standardów sanitarnych, w zgodzie z normami dotyczącymi dobrostanu zwierząt oraz wymogami weterynaryjnymi i higienicznymi. DROSED jest w tym względzie w czołówce europejskich producentów, o czym świadczą liczne przyznane firmie certyfikaty, m. in. IFS, BRC i QAFP.

 

Kontakt dla prasy:

Anna Zamecka

JBcomm

tel. (22) 823 04 11

e-mail: anna.zamecka@jbcomm.pl

 

Iwona Juszczuk

Grupa DROSED

tel. (25) 640 00 84

e-mail: i_juszczuk@drosed.com.pl

www.drosed.pl,

www.drobioteka.com.pl,

www.zagrodowy.pl

Nadesłał:

JBcomm

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl