Dulux Marką Wysokiej Reputacji


Dulux Marką Wysokiej Reputacji
2009-06-24
Marka Dulux laureatem IV edycji prestiżowego rankingu reputacji marek i firm PremiumBrand.

Podczas uroczystej gali, która odbyła się 18 czerwca 2009 roku, po raz czwarty ogłoszono wyniki rankingu reputacji marek i firm – PremiumBrand. W kategorii „Dom i Biuro” wśród laureatów, wyłanianych na podstawie opinii konsumentów, znalazła się marka Dulux. Tytuł Marki Wysokiej Reputacji jest efektem przyznania marce Dulux wysokich ocen w 5 wymiarach: reputacji - rozumianej jako gotowość do polecenia marki innym, społecznego zaangażowania, atmosfery medialnej wokół marki, postrzegania jej jako dobrego pracodawcy oraz wiarygodnego partnera biznesowego.

„Wyróżnienie PremiumBrand to dowód na to, że marka Dulux cieszy się wśród polskich konsumentów dużym zaufaniem, a znajdujące się w portfolio Dulux produkty zasługują, aby polecać je innym” – mówi Daria Bielska-Muszalik, Senior Brand Manager w firmie AkzoNobel, będącej właścicielem marki Dulux. „Tytuł PremiumBrand jest dla nas powodem do dumy, ponieważ to właśnie reputacja stanowi o sile marki i jest uznawana za najważniejszy niematerialny dorobek firmy” – dodaje Daria Bielska-Muszalik.

Ranking PremiumBrand budowany jest w oparciu o badania konsumenckie TNS OBOP. Tegoroczna edycja została zrealizowana w kwietniu i maju br. na wielkomiejskiej próbie 1000 respondentów, reprezentatywnej pod względem płci, wieku, aktywności zawodowej i regionu.

Nadesłał:

Effective Public Relations
http://effectivepr.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl