Durex i TBWA \ TEQUILA wspólnie świętują Dzień Chłopaka


2013-10-02
Agencja TBWA \ TEQUILA stworzyła nowe digitalowe narzędzie dla marki Durex. Wtyczka Durex "Love Hacker" przypomina mężczyznom, że czas spędzany w internecie można wykorzystać lepiej – wspólnie z dziewczyną. TBWA \ TEQUILA odpowiada za koncepcję kreatywną oraz za realizację i produkcję kampanii.

Durex nieustannie troszczy się o jakość związków swoich konsumentów. Marka wie,
że mężczyznom surfującym po internecie często zdarza się zapomnieć
o najważniejszym – ich ukochanych kobietach. Z okazji Dnia Chłopaka przygotowała specjalną wtyczkę, która pozwoli to zmienić. Nowe narzędzie digitalowe Durex "Love Hacker" sprawia, że podczas odwiedzania typowo męskich stron na ekranie pojawia się zdjęcie ukochanej, które przypomina, że znacznie przyjemniej, niż w świecie wirtualnym można spędzić czas z dziewczyną. Wtyczka działa  przeglądarkach Chrome i Firefox.

TBWA \ TEQUILA odpowiada za koncepcję kreatywną akcji oraz jej realizację
i produkcję. Kampania otrzyma wsparcie
 na portalach internetowych oraz na Facebooku. Media zakupił HAVAS.

TBWA \ TEQUILA pracuje dla marki Durex od ponad dwóch lat.  

Nadesłał:

joannat

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl