Dwa produkty marki "Roleski" wyróżnione przez polskich kupców!


2012-06-05
Dwa produkty marki Roleski: Musztarda Stołowa i Sos Tatarski zostały wyróżnione w kolejnej edycji prestiżowego konkursu "Złoty Paragon 2012 - Nagroda Kupców Polskich".

Konkurs "Złoty Paragon", którego pomysłodawcą i organizatorem jest miesięcznik branżowy "Hurt&Detal" to konkurs, w którym czytelnicy gazety, w większości właściciele sklepów spożywczych i drogeryjnych, wybierają produkty i usługi wywierające szczególny wpływ na rozwój handlu detalicznego w Polsce. Do tegorocznej edycji zgłoszono ponad 350 produktów w 55 kategoriach. Dodatkowo o nagrodę mogły się ubiegać firmy, oferujące najlepsze - w opinii Kupców - usługi dla detalu. Konkurs przebiegał pod nadzorem instytutu badawczego TNS Polska a w badanie przeprowadzono na podstawie wyników 651 prawidłowo wypełnionych ankiet, pochodzących ze wszystkich formatów sklepów z całego kraju.

Podczas finałowej gali, która odbyła się 24 maja w Teatrze Kamienica w Warszawie, wręczono statuetki i wyróżnienia 150 najpopularniejszym i najlepiej rotującym na rynku produktom - wśród nich znalazły się też produkty pod marką Roleski. Musztarda Stołowa Firmy Roleski otrzymała wyróżnienie w kategorii "Majonezy, ketchupy, musztardy", natomiast w grupie sosów mokrych do zaszczytnego grona najlepszych produktów FMCG trafił Sos Tatarski.

Nadesłał:

Firma Roleski

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl