Dwa prototypy pod znakiem dystyngowanego stylu i przyjemności jazdy samochodem
Dwa prototypy potwierdzają umiejętności i niepodważalną pozycję Citroëna pod względem dystyngowanego stylu, którego wyrazem jest Citroën DS INSIDE oraz kreatywności, której dowodem jest GTbyCITROËN.
Dwa prototypy potwierdzają umiejętności i niepodważalną pozycję Citroëna pod względem:
- dystyngowanego stylu, którego wyrazem jest Citroën DS INSIDE. Nowatorski i wykorzystujący nowoczesne rozwiązania technologiczne prototyp DS INSIDE, urzeczywistniający przyjemność i czarujący wdzięk w najczystszej formie, stanowi zapowiedź DS3, pierwszego modelu nowej linii DS, która zostanie wprowadzona do sprzedaży na początku 2010 roku. Elegancka, opływowa, a jednocześnie wyraźnie wymodelowana sylwetka tego trzydrzwiowego, małego samochodu wywołuje wrażenie płynnego dynamizmu. Wszystkie szczegóły są opracowane w duchu filozofii płynności w połączeniu z ostro zarysowanymi liniami, zaskakując swym stylem na obraz płetwy rekina, znaku rozpoznawczego DS INSIDE.
Płynność i wyrafinowanie. Atrakcyjny wygląd o nieodpartej sile przyciągania. Spontaniczny wyraz podjętego wyzwania i pragnienia zaskakującej niespodzianki.
- kreatywności, której dowodem jest GTbyCITROËN. Znakomicie przyjęty w czasie Światowego Salonu Samochodowego w Paryżu i wyróżniony nagrodą Louis Vuitton Classic Concept Award 2008 w Genewie prototyp nadaje Citroënowi rangę pierwszego producenta samochodowego, który zdołał przekroczyć granicę świata wirtualnego, tworząc w rzeczywistej skali koncepcyjny samochód stworzony specjalnie do symulacyjnej gry motoryzacyjnej Gran Turismo 5.
Dynamiczny styl prototypu wiernie nawiązuje do wyścigów samochodowych, w szczególności poprzez wydatnie przedłużony tył i kolorystykę bocznej powierzchni płynnie przechodzącą od bieli do szarości, wywołując wrażenie prędkości i efekt nieustannego ruchu.
W grze prototyp ma napęd elektryczny zasilany ogniwem paliwowym, który nie emituje zanieczyszczeń i umożliwia rywalizację z konkurentami o najlepszych osiągach.
Nadesłał:
ap
|