Dyrektor Marketingu Roku 2010 – wydarzenie roku!
W dniu 28 lutego rozpoczeła się I edycja Ogólnopolskiego konkursu „Dyrektor Marketingu Roku 2010”.
Marketing jest jednym z najważniejszych elementów funkcjonowania firmy, od dobrej strategii marketingowej, połączonej z kreatywnością i sprawnością oraz właściwym doborem różnych narzędzi marketingowych, sprzedażowych i logistycznych zależą losy tysięcy firm w Polsce.
Właściwy dobór kadry zarządzającej oraz osoby kierującej działaniami marketingowymi ma kolosalne znaczenie dla rozwoju większości dużych i średnich firm. Marketing jest jak magnes, przyciągający rzesze profesjonalistów i praktyków, którzy swoją wiedzę i pomysły mogą wykorzystać do ponadprzeciętnego rozwój biznesu i firmy!
Konkurs Dyrektor Marketingu Roku 2010 ma na celu wyłonienie dwóch prawdziwych talentów i osobowości w dziedzinie Marketingu – tych, których działania w 2010 roku wpłynęły na sukces rynkowy firm, zmianę pejzażu komunikacji i reklamy w Polsce, pozwalając rozwijać się firmom mediowym i reklamowym.
Poszukujemy wyjątkowo utalentowanych osób, które skutecznie realizują strategie marketingowe firm, będąc przy tym wartościowym człowiekiem, szefem i osobą, której nie są obce istotne społecznie problemy.
Konkurs Dyrektor Marketingu Roku 2010 skierowany jest do przedstawicieli kadry zarządzającej dużych oraz średnich przedsiębiorstw, kierujących działaniami marketingowymi firmy.
Udział i zgłoszenie do konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2010 nie wiąże się z żadnymi opłatami i zobowiązaniami finansowymi. Zgłoszenia będą przyjmowane od 1 marca do 20 kwietnia 2011 na stronie www.dyrektormarketinguroku.pl, gdzie znajduję się specjalny formularz zgłoszeniowy. Zgłoszenia do konkursu mogą być dokonywane samodzielnie przez kandydatów, jako również przez przedstawicieli firm, w których dana osoba pracuje.
Kandydatem do tego ważnego wyróżnienie jest osoba, która:
kieruje działaniami marketingowymi danej firmy nie krócej niż rok, realizuje aktywnie kampanie marketingowe, których budżet roczny przekracza 100 000 zł netto, jej działania zwiększają przychody i wzmacniają pozycję firmy i jej marek, jej praca wpływ znacząco na kształt „pejzażu reklamowego” w Polsce, jest dobrym menedżerem, cenionym przez podwładnych i przełożonych, w swoich działaniach wspiera i wykorzystuje ideę społecznej odpowiedzialności biznesu.
Nazwiska laureatów, wręczenie statuetek i wyróżnień zostaną podane podczas uroczystej Gali finałowej konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2010, która odbędzie się 31 maja 2011 roku w Sopocie.
Zgłoszone kandydatury, które spełniają zapisy regulaminu konkursu, zostaną poddane ocenie Kapituły konkursu złożonej z przedstawicieli: ekspertów, partnerów, mediów i organizatora konkursu.
Paweł Netczuk, Prezes Zarządu Mediarun Sp. z o.o.
Mariusz Ryciak, Szef projektu - Dyrektor Marketingu Roku Mediarun Sp. z o.o.
Rafał Baran, Prezes Zarządu Grey
Marcin Skowroński, Dyrektor Pionu Marketingu Grupa Onet.pl
Iwona Kossman, Prezes Zarządu Bonnier Business Polska Sp. z o.o.
Radosław Nęcki, Prezes Zarządu Powokator
dr Ewa Łabno-Falęcka, Dyrektor External Affaires Mercedes-Benz Polska Sp. z o.o.
Piotr Płocharski, Dyrektor Zarządający Lighthouse Consultants Sp. z o.o.
Marcin Woźniak, Prezes Zarządu, COO ARBOmedia Polska
Jacek Makowski, Dyrektor Marketingu i Sprzedaży w Ringier Axel Springer Polska
Bartosz Mateja, Prezes Zarządu i Właściciel Prografix
Piotr Welc, Właściciel - Digital Open Group
Olgierd Cygan, Prezes Zarządu Digital One
Waldemar Rzepecki, Prezes Zarządu Bancom
Cyprian Kostewicz, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu WPC Sp. z o.o.
Bartłomiej Serafiński, Właściciel - Touch Ideas
Monika Nowoczesna, Konsultantka, trener AchieveGlobal
Dominik Doliński, Członek Zarządu – Oshee Polska Sp. z o.o.
Wojciech Grendziński, Dyrektor ds. Handlowych IMS S.A.
Piotr Pokrzywa, Dyrektor Generalny SMB
Michał M. Lisiecki, Prezes Zarządu Platforma Mediowa Point Group SA, Prezes AWR WPROST
Dariusz Grzywaczewski, Prezes Zarządu Radia PIN S.A.
Ocena uwzględniać będzie miedzy innymi: osiągnięcia zawodowe, innowacyjność, efektywność, cechy personalnych, umiejętności menedżerskie, solidność zawodową i etykę.
Pracami kapituły konkursu będzie kierował przedstawiciel Organizatora, obsługę prawną konkursu zapewnia Kancelaria Prawna LSW - Leśnodorski, Ślusarek i Wspólnicy oraz Audytora PWC – PricewaterhouseCoopers.
Partnerami wspierającymi Konkurs Dyrektor Marketingu Roku 2010 są między innym: Grey Group, Digital ONE, Prowokator, Prografix, ARBO Media, TSE, TagHeuer, Vistula, PWC, LSW, W.Kruk, Onet.pl, Radio PIN, Axel Springer, Point Group, Puls Biznesu, Wprost, Bancom, IMS, Mercedes Benz.
Konkurs organizowany jest przez Mediarun Sp. z o.o., wydawcę m.in. serwisów internetowych Mediarun.pl, Zegarek.pl. Medialink.pl, Trunki.pl, Medialine.pl, TiviGuide.pl organizatora konferencji i szkoleń związanych z marketingiem, reklamą i sprzedażą MrAcademy.pl
Prowadzony przez spółkę serwis Mediarun.pl jest najdłużej istniejącym w Polsce serwisem marketingowym i reklamowym, w tym roku obchodzącym swoje 10. urodziny. Serwisy firmy docierają do kilkuset tysięcy użytkowników miesięcznie, a bezpłatny codzienny newsletter posiada ponad 51 000 subskrybentów.
Więcej informacji udzielają:
Paweł Netczuk – Prezes Zarządu, p.netczuk@mediarun.pl, 22 390 90 05
Mariusz Ryciak – Szef projektu, m.ryciak@mediarun.pl, 22 390 90 00
Obsługa Public Relations:
Magdalena Skibińska – Efekt PR, m.skibinska@efektpr.pl, 22 408 87 01
Nadesłał:
marta.skibinska@efektpr.pl
|