Działalność ActiveMED wzmocniona systemem Microsoft Dynamics CRM


Działalność ActiveMED wzmocniona systemem Microsoft Dynamics CRM
2010-06-28
Dzięki wdrożeniu aplikacji Microsoft Dynamics CRM, firma ActiveMED wzmocniła zarządzanie sprzedażą i obsługą Klientów, zwiększając sprzedaż do istniejących Klientów aż o 15%.

ActiveMED, dostawca kompleksowych usług w zakresie obsługi informatycznej obiektów związanych z branżą medyczną i farmacją, wdrożył system Microsoft Dynamics CRM 4.0, jako narzędzie wspierające zarządzanie relacjami z klientami. Ponadto firma zdecydowała się na implementację narzędzia Microsoft Exchange Server.

Powodem wdrożenia systemu CRM był dynamiczny rozwój firmy, a tym samym konieczność usprawnienia zarządzania kontaktami rosnącą liczbą klientów i interakcji z nimi. Dodatkowo, ze względu na częste wyjazdy pracowników firmy i związane z tym zakłócenia w komunikacji wewnętrznej, ActiveMED potrzebował narzędzia do sprawnego organizowania i nadzorowania wykonywanych obowiązków przez pracowników.

- Poszukiwaliśmy takiego rozwiązania, które pomogłoby wzmocnić nasze relacje z Klientami. Potrzebowaliśmy systemu o rozbudowanej funkcjonalności, umożliwiającej uzyskanie lepszego obrazu indywidualnych potrzeb Klientów oraz ich preferencji, a także pozwalających na zaoferowanie im usług o jak najwyższej jakości - mówi Krzysztof Musiał, współwłaściciel ActiveMED.

- Uznaliśmy, że system Microsoft Dynamics CRM będzie najbardziej odpowiednim narzędziem i pomoże rozwiązać problemy technologiczne, z jakimi borykała się firma ActiveMED. Dodatkowo, system umożliwił ActiveMED podniesienie jakości oferowanych usług poprzez bieżący monitoring wszystkich procesów zachodzących w firmie - mówi Tomasz Kozłowski, CRM Team Leader w Microplan Polska, firmie będącej certyfikowanym partnerem Microsoft Dynamics i przeprowadzającej implementację rozwiązania Microsoft Dynamics CRM w ActiveMED.

Zaimplementowane rozwiązanie oferuje szeroką gamę możliwości, począwszy od prostych w obsłudze funkcji dostosowywania systemu do indywidualnych potrzeb, poprzez elastyczne funkcje raportowania, aż po zaawansowane opcje wyszukiwania danych. Dodatkowo, Dynamics CRM jest rozwiązaniem prostym w obsłudze ze względu na intuicyjny interfejs, wyglądem przypominającym powszechnie użytkowane wśród pracowników firmy narzędzie Microsoft Outlook.

Aplikacja została rozbudowana tak, aby mogła gromadzić wszystkie konieczne dane o klientach firmy. Dynamics CRM umożliwia pracownikom firmy sprawną obsługę oraz kolejkowanie zgłoszeń ze zbiorczych adresów e-mail, rejestrowanie historii działań u klienta czy też ewidencjonowanie informacji o sprzęcie i oprogramowaniu klienta. Narzędzie wspomaga również zarządzanie kontaktami z klientami oraz informacjami o nich, zarządzanie bazami danych, produktami i usługami oraz umożliwia definiowanie przepływów pracy (workflow) między zespołami i grupami.

Pracownicy ActiveMED mogą efektywnie zarządzać całym procesem sprzedaży nowych usług. Szybki dostęp do danych o klientach i zgłoszeń w czasie rzeczywistym pozwala pracownikom firmy na szybsze finalizowanie większej ilości transakcji z klientami. Natomiast dzięki zdefiniowanym mechanizmom przypisywania, kwalifikowania szans sprzedażowych oraz zarządzania procesami handlowymi, firma zwiększa swoją produktywność.

- Już widzimy, że zwrot z inwestycji nie przekroczy 6 miesięcy od operacyjnego uruchomienia systemu. Udało nam się osiągnąć wymierne korzyści - po wdrożeniu aplikacji możemy potwierdzić wzrost sprzedaży do istniejących Klientów o 15%, wzrost sprzedaży produktów czy usług powiązanych o 35% oraz skrócenie czasu obsługi zapytań Klientów o 45%. To wszystko udało się osiągnąć bez zwiększenia zatrudnienia, prowadzenia kosztownych działań marketingowych, zasadniczo tylko dzięki optymalizacji procesów objętych systemem Microsoft Dynamics CRM - mówi Tomasz Baniak, współwłaściciel ActiveMED.

Microsoft Dynamics CRM umożliwia organizowanie czasu pracy serwisantów oraz delegowanie dla nich zadań. Narzędzie pozwala na przypisywanie, zarządzanie i rozwiązywanie zdarzeń serwisowych za pomocą innowacyjnych funkcji, takich jak automatyczny routing, kolejkowanie i eskalacja żądań serwisowych, a także dzięki narzędziom do śledzenia komunikacji oraz automatycznego odpowiadania na wiadomości e-mail.

- Dzięki wdrożeniu aplikacji Dynamics CRM możemy działać sprawniej, a co za tym idzie - przy utrzymaniu obecnego poziomu wielkości organizacji możemy znacznie powiększać portfel naszych Klientów - dodaje Tomasz Baniak, ActiveMED.

Informacje o firmie :

Microplan Polska Sp. z o.o. jest certyfikowanym partnerem Microsoft (status Gold Certified Partner) i specjalizuje się w dostarczaniu najwyższej klasy rozwiązań opartych na narzędziach Microsoft. Microplan wspiera firmy w procesie wdrażania zintegrowanych systemów do zarządzania przedsiębiorstwami klasy ERP i CRM. Obecnie firma oferuje m.in. Microsoft Dynamics AX, Microsoft Dynamics CRM, produkty wertykalne z zakresu rozwiązań dla firm z branży produkcyjnej, handlowo-usługowej, deweloperskiej, hotelarskiej i energetycznej.

Misją firmy jest integrowanie najnowszych technologii, tworzenie kompleksowych rozwiązań dla biznesu oraz wspieranie Partnerów w ich drodze do sukcesu. Najważniejszym czynnikiem firmy Microplan Polska są ludzie. Młody, ambitny i wykwalifikowany zespół zorientowany na Klienta dba o wspólne budowanie nie tylko infrastruktury informatycznej, ale także strategii rozwoju przedsiębiorstwa. W podejściu do Klienta najwyższą wartością dla Microplan jest partnerstwo i zaufanie.

Spółka jest częścią grupy kapitałowej Microplan, którą tworzy 5 firm współuczestniczących w realizowaniu projektów informatycznych na terenie całej Europy oraz USA. Grupa Microplan współpracuje z wieloma międzynarodowymi korporacjami i grupami kapitałowymi, obecnymi na rynku rozwiązań IT. Firma posiada swoje oddziały w Austrii, Polsce, na Węgrzech i Chorwacji. W grudniu 2009 roku został otwarty oddział w Chicago. Grupa Microplan zrealizowała ponad 200 projektów wdrożeniowych.

Informacje o firmie :

Microsoft jest międzynarodowym producentem oprogramowania komputerowego, aplikacji serwerowych i technologii informatycznych dla klientów indywidualnych, firm i instytucji. W ofercie spółki znajdują się m.in.: system operacyjny Microsoft Windows, oprogramowanie biurowe Microsoft Office System, rozwiązania wspierające zarządzanie z rodziny Microsoft Dynamics, aplikacje serwerowe Microsoft Windows Server System oraz technologia Microsoft.NET.

Microsoft Corporation powstał w 1975 roku w USA, a polski oddział firmy istnieje od 1992 r. W swoich filiach na całym świecie Microsoft zatrudnia ponad 95 tys. specjalistów z różnych dziedzin, w tym ponad 300 osób w Polsce. Ponadto, w Łodzi i Poznaniu działają Centra Innowacji Microsoft. Microsoft współpracuje z ośmioma tysiącami partnerów i dwudziestoma tysiącami inżynierów w całej Polsce.

Firma Microsoft została zbudowana w oparciu o przekonanie, że nowe technologie, jeśli uczynić je dostępnymi i przyjaznymi, są doskonałym narzędziem do rozwoju i realizacji marzeń, pozwalają na pełne wykorzystanie możliwości, jakie drzemią w nas samych i otaczającym świecie. Dlatego też, polski oddział Microsoft bierze aktywny udział w rozwoju gospodarki i społeczności lokalnej w Polsce. Naturalną konsekwencją tego zobowiązania i prowadzonej działalności biznesowej jest realizowanie zadań społecznych w obszarze edukacji informatycznej i walki ze zjawiskiem „wykluczenia informacyjnego". W listopadzie 2008 roku Microsoft za projekt „Partnerstwo dla Przyszłości" otrzymał główną nagrodę - statuetkę Złotego Spinacza, przyznawanego w najważniejszym konkursie w polskiej branży PR „Złote Spinacze", a w niespełna rok wcześniej, zaszczytny tytuł „Inicjatywy Edukacyjnej Roku 2007" przyznawany przez Ministerstwo Edukacji Narodowej i Głos Nauczycielski. Celem tego realizowanego od 2004 r. projektu jest wspieranie polskiej edukacji w innowacyjnych działaniach, które przeciwdziałają zjawisku „wykluczenia cyfrowego" młodego pokolenia.

Z kolei w partnerstwie z organizacjami pozarządowymi, firma wspiera społeczności marginalizowane w dostępie do nowych technologii - wiedzy, informacji i umiejętności informatycznych. W uruchomionym we wrześniu 2006 roku programie „Microsoft dla non-profit", firma przekazuje bezpłatnie swoje oprogramowanie na rzecz organizacji społecznych. W 2007 roku Microsoft otrzymał tytuł Dobroczyńcy Roku 2006 w kategorii „Strategiczne programy społecznego zaangażowania firmy", przyznany przez Akademię Rozwoju Filantropii w Polsce.

Microsoft konsekwentnie potwierdza także swoją wysoką pozycję wśród pracodawców, zajmując od kilku lat czołowe miejsca w badaniu prowadzonym przez Hewitt Associates i zdobywając tytuł „Najlepszego Pracodawcy w Polsce".

Zapraszamy do odwiedzenia polskiej strony firmy Microsoft pod adresem: http://www.microsoft.com/poland lub kontaktu z Centrum Obsługi Klienta Microsoft pod numerem 0 801 308 801.

Microsoft, Windows, Windows Mobile, Visual Studio, Windows Server System, Windows Server, SQL Server, Visual Studio, BizTalk Server, Microsoft Dynamics są zarejestrowanymi znakami towarowymi, bądź znakami towarowymi Microsoft Corp. w Stanach Zjednoczonych i/lub w innych krajach. Nazwy wymienionych firm i produktów mogą być zastrzeżonymi znakami towarowymi ich właścicieli.

Dodatkowych informacji udzielą:

Agnieszka Dziedzic
Microsoft Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 195 A
02-222 Warszawa
tel. 0 22 594 10 00
fax. 0 22 594 10 02
e-mail: adziedzi@microsoft.com

Joanna Frąckowiak
Microsoft Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 195 A
02-222 Warszawa
tel. 0 22 594 10 00
fax. 0 22 594 10 02
e-mail: joannafr@microsoft.com

Piotr Kaniowski
Microsoft Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 195 A
02-222 Warszawa
tel. 0 22 594 10 00
fax. 0 22 594 10 02
e-mail: v-piotrk@microsoft.com

Anna Wardziak
Microsoft Sp. z o.o.
Audience Marketing Manager
Al. Jerozolimskie 195 A
02-222 Warszawa
kom. 0 608 314 617
e-mail: v-anward@microsoft.com

Hubert Porębski
Microplan Polska Sp. z o.o.
ul. Półwiejska 3
61-885 Poznań
tel. 0 61 278 73 70
e-mail: office@microplan.pl

Nadesłał:

EW

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl