Dzięki Adfairs branża targowa będzie bardziej mobilna


2015-02-12
Adfairs ­ - dostawca rozwią​z​ań​ m​obilnych - został​ c​zł​o​nkiem Polskiej Izby Przemysł​u​Targowego. Firma bę​d​zie wspierała organizację w działaniach mających na celu rozwój digitalizacji i marketingu mobilnego branży targowej.

Firma dołączyłado Polskiej Izby PrzemysłuTargowego w styczniu bieżącego roku. Jako nowy członek, Adfairs będzie wspieraćdziałania organizacji mające na celu wykorzystanie potencjałumobilnych kanałówkomunikacji między organizatorami, wystawcami i gośćmi wydarzeńtargowych.

Jesteśmy dumni z tego, żemogliśmy staćsięczęściąorganizacji, która zrzesza branżę targowąjużod ponad 20 lat. Cieszymy się,żedostrzeżono, jak dużemożliwości dla tego sektora mogąprzynieść rozwiązania mobilne. Nasze technologie znacznie ułatwiająkontakty między wszystkimi grupami zainteresowanych. Co istotne, aplikacja mobilna jest teżczęsto jedynąskutecznąformąpodtrzymania relacji między stronami po wydarzeniu ­mówi Maciej Moszoro, CEO w Adfairs.

Firma powstałaz myśląozaspokajaniu potrzeb informacyjnych osóbodwiedzających targi, a takżepromocyjnych wystawcówi organizatorów. Podczas eventu uczestnicy mająutrudniony dostępdo stron internetowych i tradycyjnych mediów, a plakaty, ulotki czy broszury ­ przez ich zbyt dużą ilość ­często sąignorowane. Aplikacja mobilna wraz z interaktywnąmapą,którądostarcza Adfairs, towarzyszy użytkownikowi w każdej chwili trwania wydarzenia. Dostępdo istotnych informacji jest możliwy takżepo jego zakończeniu.

Adfairs sukcesywnie powiększa portfolio odbiorcówswoich usług mobilnych. Na początku 2015 roku do grona klientówdołączyłkolejny obiekt ­ Stadion Wrocław. 

Nadesłał:

Adfairs
http://www.adfairs.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl