Dzień Kobiet w nowym stylu.
Wielkimi krokami zbliża się miesiąc marzec, co za tym idzie Dzień Kobiet. W świadomości społecznej panuje dość powszechne przekonanie, że święto 8 marca zostało wymyślone w czasach PRL-u i kojarzy się z tandetą, goździkami i rajstopami. Czy warto jednak rezygnować z tego sympatycznego dnia?
W naszym kraju ten dzień kojarzy się z okresem PRL-u, kiedy to obowiązywał podarunkowy zestaw 8-marcowy: goździki i rajstopy. Jak mawiał w tym dniu Władysław Gomułka, "nie ma dziś w Polsce dziedziny, w której kobiety nie odgrywałyby ważnej roli". W szkołach, zakładach pracy „Dzień Kobiet” był obchodzony obowiązkowo. Należy jednak przyznać, że oprócz Dnia Matki i Babci jest to jedno z niewielu świąt poświęconych wyłącznie kobietom. Pomimo przemian ustrojowych, Panie nadal pragną aby w tym dniu o nich pamiętano. Święto to stanowi kolejną w roku okazję do wyrażenia uczuć i szacunku wobec żon, matek, babć czy po prostu koleżanek z pracy. Jak jednak sprawić, aby PRL-owski rodowód tego sympatycznego i wartościowego święta nie niweczył jego przesłania. Może warto zrezygnować z uprzedzeń i docenić wartość zwyczaju, zmieniając jedynie jego formę? Przecież siermiężny zestaw goździków z rajstopami można zastąpić dobrą fiolką perfum, nową torebką czy tym co nasze damy uwielbiają najbardziej - eleganckim, markowym strojem. Dobór odpowiedniej bluzki czy spódnicy nie jest jednak rzeczą łatwą, dlatego optymalnym rozwiązaniem, który każda Pani z pewnością doceni, będzie zaproszenie jej do salonu z eleganckimi, markowymi ubraniami. Aby jednak prezent nie przerodził się w kilkugodzinne chodzenie po sklepach, warto wybierać salony multibrandowe. Dzięki temu nasze Panie będą miały możliwość dokonania wyboru sukienki, bluzki czy eleganckich butów spośród wielu ekskluzywnych marek, a jednocześnie zaoszczędzą sporo czasu.
– Z roku na rok obserwujemy coraz większą ilość klientów w naszych salonach w takich dniach jak walentynki czy Dzień Kobiet – mówi Karolina Stroińska, manager salonów multibrandowych „Gomez Fashion Store” w Poznaniu, oferujących kolekcje takich marek jak: Guess, Calvin Klein Tommy Hilfiger, Lacoste czy Blend. – Kliencie podkreślają, że prócz topowych marek w jednym miejscu, ważna jest dla nich także możliwość wspólnych zakupów, stąd postawiliśmy na kompleks salonów: damskiego, męskiego i obuwniczego. Także możliwość wcześniejszego obejrzenia asortymentu w sklepie internetowym www.gomez.pl bardzo ułatwia dobór prezentu – mówi Stroińska. Elegancki i stylowy strój z pewnością będzie idealnym pomysłem na podarunek z klasą. Dzisiejsze panie przywiązują coraz większą wagę nie tylko do kanonów obowiązującej mody, ale także jakości ubioru, jego oryginalności i marki. Marcowe święto może – po nieudanym starcie w PRL-u, stać się początkiem nowej ery dobrego stylu.
Nadesłał:
Grzegorz Pięta
|